Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Gutten min er 4,5 mnd og vi har såvidt begynt med litt grøt. MEN han blir så hard i magen av det! Når han bare får mm bæsjer han opp til flere ganger til dagen, og når han får grøt kan det gå dagevis uten avføring..Blir mer sutrete og tydelig at han strever med å få det ut! Gir derfor ikke grøt hver dag.. Noen tips?
nutri Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Gi sviskesaft eller sviskepuré enten direkte fra teskje som dessert, eller bland i grøten. Her blander vi i grøten , for da spiser han bedre. Gutten vår har avføring hver 4.-5.dag, men begynte med det før introduksjon av grøt faktisk. Har hatt maks 7 dager mellom. Eneste minus er litt sure promper :-P
saInBa Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Et par teskjer sviskesaft oppi grøten hjelper hos oss ihvertfall.Jenta vår gikk også fra og bæsje flerre ganger daglig til annen hver dag, Verdt et forsøk=)håper det bedrer seg!
Bellen^2 Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 Jeg har prøvd meg på sviskesaft i grøten, men da kneip junior igjen munnen og nektet å spise, så jeg gir han det heller ved siden av. Har også blandet litt malt i grøten og det gikk ned. Prøv deg litt frem og se hva småtten din liker og hva som hjelper på magen hans:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå