Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Ligger og føler meg elendig akkurat nå:( og vi reiser til syden om 6 dager. Håper bare det går fort over, og at det ikke er influensa jeg har fått.. Vet dere om det går noe nå?
to jenter og ett gull i magen Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 vet ikke om noe går men kroppen min verker, hue sprenger og jeg våknet i dag tidlig med en kaktus i halsen kjennes det ut som:(
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Jepp..jeg våknet også med en sånn herlig kaktus i halsen i dag. Slapp og trøtt. Og jenta mi har vondt i halsen tror jeg. Kanskje det er fordi været skifter om så fort nå, nå er det jo ganske kaldt igjen...
to jenter og ett gull i magen Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 blir gal jeg:( snuppa har ørebetennelse men hu klarer jo ikke være i ro og sove uansett så.
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 Off stakkars. Mimmi hadde ørebetennelse for noen mnd siden. Hun gråt så jeg trodde det var helt krise, det var virkelig ille :-( Håper jenta di blir fort bra!!!!
solemio Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 svigerinna mi og mannen har hatt feber i to døgn, og så ble de helt friske igjen. Jeg har verkende kropp, men lite feber. Vet ikke helt hva det er, bare at det er slitsomt å sitte og skrive...
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 17. juni 2007 #7 Skrevet 17. juni 2007 Ikke syk men kraftig redusert av allergi. Nesa er kjempe tett og øya kjennes hovne ut :-S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå