Gå til innhold

F%#¤&(Q&#"" mannfolk J%&¤#$£

Anbefalte innlegg

Skrevet

var i tredveårslag i går, og jeg kjørte ( som vanlig), jeg dro hjem i tolv-ett tiden for å hente lillegull på fire måneder. Da hadde jeg ikke sett gubbf%¤£$ på de siste to timene ( han må snakke med alle, også når jeg ikke kjenner en kjeft). Jeg fant han bak ett hus snakkende med en annen dame da jeg skulle si ifra at jeg skulle reise. Og jeg ba han pent om at han ikke blei så innmari sein og iallefall ikke søppledrita..

Hvem kommer hjem 05.30 så drita at han ikke klarer å låse opp døra, så han må vekke meg, som alt har vært oppe med lillegull ett par ganger.. og tror du f$£}W## ikke han hadde med en kompis hjem, så jeg måtte ordne seng til ham også.

Og når de endelig sto opp i dag, sånn i tre tiden, gikk de å la seg på sofaen.

Jeg blir så inn i helvete forbanna!

Er jeg fullstendig proppet av hormoner??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da hadde jeg blitt forbanna også ja!!!!!!

Skrevet

skjønner at du ble forbanna!!!!!

Skrevet

Neida.. skjønner deg godt jeg! Hadde blitt rimlig forbanna selv jeg!

Skrevet

Typiiiisk.

Neida.

Men hadde blitt irritert selv!!

Skrevet

Niks...helt normal og legitim reaksjon. Hadde reagert likt tror jeg..og jeg hadde sikker kasta kompisen på huet ut framfor å latt ham sovet over på toppen. ;) Pluss kjeppjaga gubbjævelen opp av senga før kl var 9 på morran...med ei bøtte iskaldt vann om nødvendig :-D

Skrevet

takk.. kjenner at jeg ble roligere bare av å få det ut! Nå skal jeg ta med meg bikkja og ungen på Mac'ern helt aleine. Så kan de ligge der å vri seg i fylleangst! WHOAHAHAHA

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...