Linn&Johnny.fikk.jente.26.06! Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 hadde ul termin 13 juni, å menstermin 14 juni. Det vil da si at æ e 4 daga på overtid nu, noen som ser når ho kommer? Kan vel kalles at æ e litt lei av å vente nu, e så spent - har så lyst å se ho! Evt når tror du ho kommer?? Har ny time til legen på onsdag.... dersom ho ikke e kommet ut
Duracellgirl*prøver* Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 mmmm ikke det at jeg er synsk.. men jeg har en magefølelse som har stemt på veldig mye bare.. men kan like godt ta feil.. Tenkte jeg skulle prøve meg ihvertfall.. og jeg tror du ikke skal på noen kontroll neste uke... for du er nok blitt mamma før den tia... Jeg tenkte den 17 med en gang jeg leste innlegget.. men det er jo idag kom jeg på så da får du sette opp farten... men innen tirsdagen er omme tipper jeg at du har snuppa di i armene dine. Masse lykke til uansett;) Klem
Linn&Johnny.fikk.jente.26.06! Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. juni 2007 takk, har å gått å tenkt på den 17, men d ser ikke ut som om d skjer i dag :S desverre... skal vertfall til fysioterapeuten i mårra, trudde aldri æ skulle rekke den timen da, men mye kan skje....
Duracellgirl*prøver* Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 ja alt er mulig er jo litt over 6 timer til den 17 er over så.... hehe. håper at de skjer snart da..jeg vet hvor trått det er å gå over termin.. de dagene er enormt lange og tunge.
Linn&Johnny.fikk.jente.26.06! Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. juni 2007 har ingen symptoma på at d skal skje noe her m d første... hadde litt småmurring i går, litt kynnere, men ikke no mye, gikk å la mæ på senga å d stoppa opp da...
Linn&Johnny.fikk.jente.26.06! Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. juni 2007 dytter, ingen som har no formening eller?
Linn&Johnny.fikk.jente.26.06! Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 17. juni 2007 kor kjedelig dokker e da....
Gjest Odyssey&Mikrovampyren Skrevet 17. juni 2007 #9 Skrevet 17. juni 2007 prøv og rop på sjaman eller twig på dinbaby.com i stedet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå