Gå til innhold

Tror magen min krymper jeg gitt... ;(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i dag .. 30+2 dager.. og foeler magen ser mindre ut... for en uke og kansje lenger tilbake siden, var den liksom stoerre.. ser saann ut paa bilder osv..

Foer gikk den liksom saa langt opp til puppene.. foeler den er lavere naa.. og mindre.... ???

Kan noen se inne paa bildene mine.. ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det siste bildet ,syns jeg ikke var så lett og dømme ut ifra.. men så jo ut som magen hadde vokst seg bra til på bare en uke (fra tredje til andre siste bilde) hehe =) men magen vil jo også synke nedover etterhvert, om det skjer så tidlig som i uke 30,er jeg ikke sikker på da...

Skrevet

la ut et nytt bilde.. kansje det er lettere aa doemme utifra.. vet at hodet ikke er festet... ettersom legen sjekket det for et par dager siden...

Er bare saa rart hvordan den liksom har krympet foeler jeg...

Skrevet

dytter litt.. :P

Skrevet

dytter litt igjen jeg.. Huff.. utaalmodige meg... :P

Skrevet

Hei. Var inne å så på bildene dine, synes ikke magen din har blitt mindre, men det kan jo være at den har sunket litt ned.

Skrevet

magen min sank på få dager og du ser tydlig forskjell på de 2 siste bildene mine.. se på www.4ifamilien.piczo.com (nederst på fremsiden har jeg de to siste bildene samt det aller første.. til sammenligning)

Inne på "tigergutt i magen" ser du bilder fra nesten hver uke.

Skrevet

ahh ja der ser jeg den har sunket godt ja:D betyr d at d naermer seg da eller... ?

Skrevet

tja det betyr ihvertfall at det nærmer seg.. og ettersom legene og jordmødrene er sikre på at jeg skal føde før tiden og hodet er godt gravd ned så er det vel flere ting som tyder på det.

med førstemann så sank magen ikke før i uke 37-38 tror jeg.. men så hadde jeg merkelig mageform hele tiden fordi han lå i tverrleie frem til termindato... denne gangen er magen helt anderledes og jeg føler jeg som helt fersk igjen.. hehe.

Oppi her jeg kommer ifra sier de eldre at når magen synker så er det ikke lenge igjen,men jeg håper allikevel han holder seg inne der 1 mnd til ihvertfall.. så kan han bare komme.

Skrevet

hehe morsomt da.. :) ja jeg har liksom paa foelelsen at denne babyen skal komme tidligere.... vet ikke hvorfor... Har ogsaa hatt maaaaaaaaange droemmer der jeg droemmer at babyen kommer for tidlig... osv...

Har droemt dette ofte.. at babyen har kommet for tidlig.. at eks. vannet plutselig gaar, at jeg finner blodspor i trusa... at jeg faar sterke rier, helt uventet... osv osv..

Har ogsaa droemt at jeg har kommet hjem, og plutselig ligger babyen der.. helt ferdig.. hehe.. syke greier:P

Vet jo ikke om disse droemmene er sanne da.. om jeg virkelig faar en liten, foer tiden.... Men vil jo selvfoelgelig at den skal bli "ferdig" :D

Skrevet

Foedsels filmene.. og at jeg plutselig finner babyen min, ferdig og klar.. det har jeg hatt gjentatte ganger.. bare at de er litt ulike for hver gang:P men hver gang.. selvom jeg foeder for tidlig, saa er babyen heeelt ferdig og perfekt.. :P heh.. saa er jo litt rart det oxo.. :P

Men er liksom alltid lenge foer tiden... :P

Skrevet

Hehe ja enten er du sanndrømt eller så er du som de fleste andre gravide.... i underbevistheten ønsker og vil vi ha de ut tidligere ofte og selv om man mener man ikke tenker slik så viser det seg i drømmer. hehe. Jeg har hatt noen vondte kynnere på natterstid hvor jeg skvetter til litt,men såroer jeg meg med en gang fordi jeg er såsikker på å gå over termin. hehe

Skrevet

hihi.. ja kan godt vaere derfor jeg droemmer slik.. :) kan aerlig innroemme at jeg gjerne skulle hatt den ut naa jeg:P men vet jo at den maa bli stoerre foerst:D Det har nok mye med at jeg er driiiiittlei av aa vente, og vil at tiden bare skal spoles frem til august:D

Jeg blir nok lurt.. bare vent aa se, saa gaar jeg der paa overtid haha:D

jaja.. blir spennende aa se.. uansett, saa er det jo ikke saa aaaaaltfor lenge til:) bare til aa smoere seg med taalmodighet... ;)

Skrevet

Den hadde ikke blitt drastisk mindre ihvertfall :P Kan jo hende han har lagt seg litt annerledes osv. Magen din var forresten kjempefin :D Hehe, synes selv at min bare blir mindre og mindre jeg .. :P Lykke til videre i svangerskapet :D

Skrevet

Takk.. ;) nei er nok ikke drastisk mindre.. men jeg ser liksom forskjell.. :P

Lykke til videre du ogsaa:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...