Gjest Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Vi kjøpte det til bryllupet og satt de på kirken, men etter noen dager tok vi dem av igjen. Vi feier tre års bryllupsdag i august og er veldig lykkelig gift. Vi har vært sammen i ni år denne sommeren. Jeg får helt angst av å bruke ringer og smykker og klarte ikke å slappe av med den på. Jeg får også hetta av at mannen min skulle gå med ring, og han ble bare glad til da jeg sa at han kunne få slippe. Jeg bruker aldri noen form for smykker ellers, og har heller ikke hull i ørene... Det føles som jeg ikke får puste når jeg har smykker på.... Jeg vet jeg er rar, men er jeg alene om dette? Bare lurer....
Lille Filur Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Ja foreldra mine bruker heller ikke;o) de er lykkelig gift til tross for det hehe
Bella Swan Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 jepp, vett ikke om noen som ikke bruker giftering når de er gifte... Gifte ringen min er en av mine kjæreste eiendeler, kan ikke se for meg at jeg ikke skulle brukt den.
jente,jente, ? Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 Mamman min bruker ikke ring. Hun mistet den for 15 år siden eller noe, men hadde lissom ikke behov for å kjøpe en ny. De er lykkelig gift den dag i dag de hehe..
Nusseline♀♀♂ Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 Jeg har den alltid på ute, men tar den som regel av hjemme. Mannen min har den alltid på.
Ikke bytt kone, bytt kjøkken! Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 Jeg er akkurat som deg, selv om jeg ikke er gift:) Bruker aldri smykker, hverken ringer, kjeder eller armbånd, og har ikke hull i ørene eller noe som helst. Liker ganske enkelt ikke følelsen av metall mot hud, og synes det er ekkelt å tenke på alle bakteriene som samler seg under en ring:-/ Ikke synes jeg ringer/smykker er så fint heller.. Så, dersom jeg gifter meg en gang så kommer jeg antageligvis ikke til å bruke ring.. Med mindre jeg finner en perfekt ring som jeg ikke føler meg jålete med, og som er behagelig å bruke. Vi får se:) Synes ihvertfall ikke det der skal ha noe å si! Dere er like mye gift selv om dere ikke bruker giftering, det som betyr noe er hva dere føler for hverandre, ikke hva dere pynter ringfingeren med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå