Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Er i dag .. 30+2 dager.. og foeler magen ser mindre ut... for en uke siden, var den liksom stoerre.. ser saann ut paa bilder osv.. Foer gikk den liksom saa langt opp til puppene.. foeler den er lavere naa.. og mindre.... ??? Kan noen se inne paa bildene mine.. ?
mamma og Mille HØYGRAVID Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Jeg synes ikke magen din så noe mindre ut jeg. Veldig flott mage har du!
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Kanskje litt:) Men dette varierer jo veldig fra dag til dag for de fleste, alt etter hvordan babyen ligger og hvor mye man har spist. Tro meg, den blir garantert ikke mindre i ukene som kommer;)
Nanna1976 Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 Opplevde akkurat det samme, over natten var liksom magen min forandret. Viste seg at magen hadde "ramlet ned", dvs at lillemann hadde kjørt seg godt ned i bekkenet og festet seg. Kan jo være det samme med deg.
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. juni 2007 naa la jeg kansje ikke ut et bilde som viste veldig godt.. men ser tydelig forskjell paa mangen av bildene:( har lagt ut et nytt bilde naa.. se paa det siste bildet. det er fra i dag.. og paa det fra uke 30... ser magen er mindre og forandret... Var hos legen for noen dager siden, og da var ikke hodet festet... Tar alltid bilder paa morningen, foer jeg har spist noe...
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. juni 2007 dytter litt jeg..
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. juni 2007 dytter litt igjen jeg... utaalmodige meg.. huff..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå