Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Noen som har sett dvd`en og fått et helt nytt syn på livet og ting og tang? Og vet om den er å få kjøpt i Norge? Jeg ble veldig fascinert da jeg så oprah programmet om dette!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Det er jo bare karma i ny innpakning. Det du gir kommer i retur. Hva er nyheten?
kyss kokken Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 "det du gir kommer i retur"... hehe, tror det er mange menn inne på sexdebatten som er uenige med deg der ja.. Synes ikke det er annet enn klaging over at de gir og gir men aldri får en blowjob i retur :-D
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 Er ikke på sexdebatten min, men jeg har ikke en mann som klager på det!! ;o) Det var vel mer ment som har du en positiv innstilling til livet er det mer sansynlig at det går bra for deg enn om du er negativ og klagende.
kyss kokken Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 Hehe, jeg tror de klager på det alle sammen.. Og det er nok noe i karma, ja.. Personlig vurderer jeg å bli buddhist, men er litt bekymret for hva jeg ville endt opp som i mitt neste liv på grunn av en utsvevende ungdomstid :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå