Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 ...har babyen på fanget, eller triller vogna med sneipen i kjeften...dvs. røyker. Har ikke ord for hvor j....det er å se gravide røyke...Bli voksen, stump røyken!!!!
Sentralstøvsugeren Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Bli voksen å signer, sier jeg da:):)
Shabby Cheap Chic Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 La folk gjøre som de vil. jeg slutta å røyke da jeg blei gravid, men er vel opp til hver enkelt hva de vil gjøre...
Julie Angelica:) Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 Denne debatten har vel strengt tatt gått ut på dato nå!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 HI her...oj oj oj...her traff jeg 3 røykere, ser jeg;)
Sentralstøvsugeren Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 Nope:):) - jeg sluttet da jeg ble gravid:P:P:P
firemerkersmør Skrevet 17. juni 2007 #7 Skrevet 17. juni 2007 For et latterlig provoserende innlegg. Noen som har behov for å heve seg over andre. Hvilke laster har du??? Spiser for mye sukker?
*Isabell* Skrevet 17. juni 2007 #8 Skrevet 17. juni 2007 Og det dummeste jeg leser her inne er anonyme som liksom skal ha en mening men ikke tør stå for den med nick!!!! Tåpelig...... Er forresten IKKE røyker, men tror ikke jeg er bedre enn de fordi om!
Julie Angelica:) Skrevet 17. juni 2007 #9 Skrevet 17. juni 2007 Nei du traff nok ikke på 3 røykere. Men du traff på ei som er lei av alle som tror de er bedre enn alle andre, og det verste jeg vet er mennesker som legger seg oppi hva andre gjør. Jeg fatter ikke og begriper hva som får dere til å gjøre det? Dette er siste innlegget fra meg, for dette er bare for dumt. Tenk deg om før du svarer igjen, for du dummer deg bare ut. Skaff deg litt selvinnsikt, gå i deg selv og se hva slags feil du selv har også. Tviler på at du er feilfri for å si det sånn, og jeg tviler på at du hadde likt om folk hadde lagt seg oppi det du gjør og fortalt deg hvor tåpelig du oppfører deg, og spesielt på en så fordømmende måte.
ScaryMama Skrevet 17. juni 2007 #10 Skrevet 17. juni 2007 Det styggeste jeg ser er når jeg er i sri lanka, og jeg ser mennesker som har blitt ofre for tiggemafiaen. De amputerer armer og bein, og vrir lemmene til det groteske. Så blir de sendt ut på gaten for å tigge penger- tanken er at de får mer penger fra turister ol når de har problemer med kroppen. Så tar tiggemafien mesteparten av pengene... Eller når jeg ser babyer som har blitt dopet ned og leid ut til tiggere som går rundt med dem midt på natten for å tigge penger fra fulle turister. Hvis det styggeste HI ser er babyer som har det trygt og godt i norge men har en mor som røyker, så er det tydelig at HI har ikke erfart mye i livet sitt!
milk Skrevet 17. juni 2007 #12 Skrevet 17. juni 2007 Jeg er faktisk enig med HI, men kanskje ikke i så sterke ordelag! Og jeg er faktisk så "tøff" at jeg signerer:) Folk må gjerne røyke for min del, men bør absolutt ta hensyn til sine medmennesker og i hvert fall barna sine. Har en far som alltid har røkt, men som er veldig hensynsfull overfor andre mennesker, stor eller liten. Det var min mening:)
Lille L Skrevet 17. juni 2007 #13 Skrevet 17. juni 2007 Jeg tar meg en røyk når jeg er og triller jenta mi.. Men, da passer jeg på at hun ikke får no røyk på seg og jeg kunne ha aldri funnet på og røyke med henne på fanget.. Om du anonym synes det er styggt eller ikke bryr ikke meg:-)
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #14 Skrevet 17. juni 2007 Veldig godt poeng KOzy K og Nikolai! Jeg røyker men ikke opp i ansiktet på mini!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå