Gå til innhold

Det styggeste jeg ser, er mødre som....


Anbefalte innlegg

Skrevet

...har babyen på fanget, eller triller vogna med sneipen i kjeften...dvs. røyker. Har ikke ord for hvor j....det er å se gravide røyke...Bli voksen, stump røyken!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bli voksen å signer, sier jeg da:):):):)

Skrevet

La folk gjøre som de vil. jeg slutta å røyke da jeg blei gravid, men er vel opp til hver enkelt hva de vil gjøre...

Skrevet

Denne debatten har vel strengt tatt gått ut på dato nå!

Skrevet

HI her...oj oj oj...her traff jeg 3 røykere, ser jeg;)

Skrevet

Nope:):):) - jeg sluttet da jeg ble gravid:P:P:P

Skrevet

For et latterlig provoserende innlegg. Noen som har behov for å heve seg over andre. Hvilke laster har du??? Spiser for mye sukker?

Skrevet

Og det dummeste jeg leser her inne er anonyme som liksom skal ha en mening men ikke tør stå for den med nick!!!! Tåpelig......

 

Er forresten IKKE røyker, men tror ikke jeg er bedre enn de fordi om!

Skrevet

Nei du traff nok ikke på 3 røykere. Men du traff på ei som er lei av alle som tror de er bedre enn alle andre, og det verste jeg vet er mennesker som legger seg oppi hva andre gjør. Jeg fatter ikke og begriper hva som får dere til å gjøre det?

Dette er siste innlegget fra meg, for dette er bare for dumt. Tenk deg om før du svarer igjen, for du dummer deg bare ut.

Skaff deg litt selvinnsikt, gå i deg selv og se hva slags feil du selv har også. Tviler på at du er feilfri for å si det sånn, og jeg tviler på at du hadde likt om folk hadde lagt seg oppi det du gjør og fortalt deg hvor tåpelig du oppfører deg, og spesielt på en så fordømmende måte.

Skrevet

Det styggeste jeg ser er når jeg er i sri lanka, og jeg ser mennesker som har blitt ofre for tiggemafiaen. De amputerer armer og bein, og vrir lemmene til det groteske. Så blir de sendt ut på gaten for å tigge penger- tanken er at de får mer penger fra turister ol når de har problemer med kroppen. Så tar tiggemafien mesteparten av pengene...

Eller når jeg ser babyer som har blitt dopet ned og leid ut til tiggere som går rundt med dem midt på natten for å tigge penger fra fulle turister.

 

Hvis det styggeste HI ser er babyer som har det trygt og godt i norge men har en mor som røyker, så er det tydelig at HI har ikke erfart mye i livet sitt!

Skrevet

Jeg er faktisk enig med HI, men kanskje ikke i så sterke ordelag!

Og jeg er faktisk så "tøff" at jeg signerer:) Folk må gjerne røyke for min del, men bør absolutt ta hensyn til sine medmennesker og i hvert fall barna sine. Har en far som alltid har røkt, men som er veldig hensynsfull overfor andre mennesker, stor eller liten.

 

Det var min mening:)

Skrevet

Jeg tar meg en røyk når jeg er og triller jenta mi.. Men, da passer jeg på at hun ikke får no røyk på seg og jeg kunne ha aldri funnet på og røyke med henne på fanget.. Om du anonym synes det er styggt eller ikke bryr ikke meg:-)

Skrevet

Veldig godt poeng KOzy K og Nikolai!

Jeg røyker men ikke opp i ansiktet på mini!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...