lilletrille2 Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Utfloden min har plutselig fått en rød brun farge.. Kom i truseinnlegget idag.. Hva kan dette være? Er 38 uker på vei.
jentebabymom Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 jeg også fikk det etter jm var oppe å kjente på livmortappen.hun sa jeg skulle komme tilbake på føden om jeg fikk blødning,eller vannet gikk.men det er jo ikke akkurat blod da...
1+1=2+1+x Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 Er i uke 38 jeg også - og har det akkuratt slik selv. Det startet på forrige tirsdag. Kontaktet føden og fikk komme til en sjekk. Tok CTG, og det ble konstatert litt rieaktivitet (men hadde ikke noe særlig vondt). Jeg var ikke moden i det hele tatt... grr... De holdt meg der over natten. I etterkant har denne utfloden bare fortsatt... og for et par dager siden var det masse slim i trusen. Regner med dette var slimproppen... Regner med jeg driver å modnes nå for tiden da:) håper så inderlig at noe skjer snart... Lykke til til deg:)
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 Jeg har to ganger blitt strippet, og etter siste gang, har jeg smått hatt rødbru utflod. Det kan da umulig være rester etter strippinga i mange dager,vel?? Har dette med modning å gjøre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå