jente,jente, ? Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Vi gifter oss til lørdag, og en av "oppgavene" hans var å fikse ringer. Vi har hele tiden vært bestemt på at vi skal bruke samme ringene som vi kjøpte da vi forlovet oss. Skulle bare levere de til ny gravering og pusse de litt, så var det greit fant vi ut. Joda, for en uke siden tok han med ringen min og farte avsted til gullsmed. Skulle få ringene tilbake om en uke sa han. Jada tenkte jeg, en ting mindre og bekymre seg for. Da var det fikset. Nå kom sambo hjem fra jobb, og på hjemveien hadde han stoppet hos gullsmeden. Hver så god sa han da han kom hjem og gav meg ringesken. Å så bra tenkte jeg, da er de klare og i hus. Da jeg åpner esken ligger det to splitter nye gifteringer der!! Han har kjøpt nye nydelige ringer, med kjempefin gravering!!! Jeg ble helt rørt!! Han gikk ned i nattbordsskuffen sin og hentet forlovelsesringene våre og sa han bare hadde tatt ringen min for å få riktig størrelse på den nye!!! ÅÅÅ, jeg er så glad, og ringene var fantastisk fine. Snille snille gubben min Han hadde egentlig ikke tenkt å vise meg ringen før vi satte de på i kirken, men han klarte ikke å la være. Stolt vettu
Me myself and I Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 så utrolig herlig da. Skulle ønske deg var min samboer:)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 Flaks han visste du ville like de da! Hehe. Kjedelig om de ikke var din stil i det hele tatt liksom. Veldig søtt da.
jente,jente, ? Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. juni 2007 Jeg vet! Han er superflott Han vet jo godt hva jeg liker etter 4 år sammen, så ringen kunne ikke blitt bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå