Gå til innhold

Hvor fort kan jeg få pass til Tassen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppdaget plutselig at jeg har fått 8 dager fri fra fredag. Lurer på om jeg skal hive meg med på en billig tur til "syden" med Tassen.

Trenger virkelig å komme bort litt....

Men har ikke pass til Tassen enda! Hvis jeg bestiller i morgen. Hvor lang tid tar det før man får passet da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tar vanligvis rundt en uke men om det er krise får man haste pass:)

Skrevet

hvis du er heldig kan du få "vanlig" pass på under en uke men hastepass tar like lang tid så gå til politiet i morgen å hør :)

Skrevet

Kan reise torsdag eller fredag,........ sjekker det i morgen. Skal uansett ha pass for ferie i August....

lyst å reise jeg altså. sambo bare jobber og jobber. Jeg har også jobbet masse. Masse jobb når jeg kommer tilbake også........ vil ha fri jeg!!!

Skrevet

de sier det tar 10 dager å få tilsendt passet etter at det er bestilt. i høysessong (sånn som nå kan det ta lenger tid..)

du får nødpass, men det koster like mye som vanlig pass og varer kun den ene reisa. nødpass får du på dagen.

Skrevet

Skal uansett ha pass, så kan jo prøve å bestille å se hvor lang tid det tar!!!!!!

Skrevet

Vi fikk pass på 4 dager, men man kan få nødpass på dagen, tror det vil bli dyrere da, men...

Skrevet

de sier det tar 10-12 virkedager.. vi besyilte torsdag og hadde det i postkassen mandag.

men du kan få hastepass også..

Skrevet

Jeg vurderer.......drar i morgen og bestiller vanlig pass. Får jeg det ikke før vi evt reiser . Kjøper jeg hastepass på fredag. ... må ha pass til Bulgariaturen i August uansett:)

Wish me luck..........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...