kosemæ Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Hei! Første dag i 3. trimester for meg! Var litt vanskelig å bevege seg over i denne gruppa; føles som det fortsatt er leeenge til babyen kommer, og det er egentlig helt greit! Har trivdes veldig godt i 2. trimester; storform og veldig lykkelig! Litt som julaften; best mens man gleder seg! Tror selvfølgelig at det blir flott når førstemann kommer, men samtidig blir det sikkert en del slit. Nå er han liksom tilstede, og jeg fryder meg over det, men ligger trygt og godt i magen og jeg har lite bekymringer. Lever livet som normalt, bare at det er mye morsommere med voksende mage! Dessuten har jeg nok ikke helt fattet hva som skal skje, og at det nærmer seg med stormskritt; planlegger ferie og når den er over er det under 2 mnd igjen--- skjønner det ikke helt, tror jeg. Har ikke handlet noe, ikke gjort klart barnerommet, jobber dagen lang og bruker tid på alt annet enn å planlegge for nykommeren! Huff; ble langt dette, men hadde bare behov for å komme med noen tanker. Andre som kjenner det på samme viset? Forøvrig veldig mange hyggelige mennesker her inne, synes det er koselig å smugtitte på forumet, selv om jeg er ny på innlegg selv.
conney skal ha nr 2:) Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 velkommen hit da:) Jeg er 29+3, ikke så lenge til nurket kommer:) Gleder meg masse:)
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Velkommen hit er relativt ny her jeg ogsaa... foeler alle her inne er foedeklare.. Litt rart.. for meg saa foeles det leeeenge til Er naa idag 30+2.. saa det er jo jammen meg ikke saa lenge igjen... men foeles litt uvirkelig.. Gleder meg som baaare det til august.. og syns godt tiden kunne gaatt myyye fortere!! =) Lykke til videre inne her paa 3.trimester!!
boble <3 Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 Velkommen inn hit:0) Følte og at det var lenge igjen når jeg kom inn på 3.tri, men vips så er jeg høygravid...Tiden har virkelig gått fort, håper den siste tiden går like fort.
Gull nr.5 Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 Velkommen til deg kosemæ! Lykke til med innspurten.Jeg har igjen 4 uker og føler at 3.trimester til nå har gått superfort=)
kosemæ Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. juni 2007 Tusen takk for meldinger! føler meg velkommen Morsomt å få respons.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå