Gå til innhold

Var ute igår og..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..drakk 10 enheter (uff, det ble litt mer enn jeg hadde tenkt). Sluttet å drikke kl.3 i natt, når kan jeg amme igjen?

Tror mini reagerer litt på MME, han er så grinete og mye luft i magen..Fler som har hatt det slik?

Får dårlig samvittighet..;(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som at du har kost deg bra! Flink pie! Du kan amme når du føler du kan kjøre bil.

Skrevet

er d ikke 6 timer pr en het?:S

hm.. eller etter tolv timer.

Skrevet

De sier jo 3 timer per enhet, men vet ikke jeg... Når du er trygg på å kjøre bil, men ville ventet lengst mulig siden du drakk så mye og så sent.

Skal ikke ha dårlig samvittighet for det, bra å kose seg sånn inn i mellom. Gutten din klarer seg nok bra, stryk magen hans med klokka, og la han ligge mye på magen på hardt underlag, da kommer sikkert luften ut=)

Skrevet

Men etter det jeg har lest skal man vente 2-3 timer pr enhet man har drukket, men hvis jeg kan amme når jeg føler jeg kan kjøre bil så blir ikke det 2-3 timer pr enhet, for jeg var ute og kjørte istad uten problem..

Bør jeg vente til imrg?Syns det er utrolige styrete, så det blir ikke like mange enheter neste gang..hehe....;))Men hadde det gøy da!!

Skrevet

Har du mulighet til å vente til neste dag så hadde jeg gjort det!

Jeg var ute for en stund siden og drakk 7 enheter, men sluttet å drikke kl 24. Ammet ikke før siste måltidet på kvelden.

Skrevet

Ok, men når han skal ha mat i natt (ca kl.4) ville du ammet da?

Skrevet

Hm. Jeg ammet når jeg var edru jeg.. melken er jo i konstant utskiftning..er jo ikke sånn at den melken som var der når du drakk fortsatt er i puppen med masse alkohol i.

Når man er edru nok til å kjøre bil er men helt sikkert edru nok til å amme også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...