mamma >to gull Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 ..drakk 10 enheter (uff, det ble litt mer enn jeg hadde tenkt). Sluttet å drikke kl.3 i natt, når kan jeg amme igjen? Tror mini reagerer litt på MME, han er så grinete og mye luft i magen..Fler som har hatt det slik? Får dårlig samvittighet..;(
Fraggelhysa! Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Høres ut som at du har kost deg bra! Flink pie! Du kan amme når du føler du kan kjøre bil.
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 er d ikke 6 timer pr en het?:S hm.. eller etter tolv timer.
manonym Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 De sier jo 3 timer per enhet, men vet ikke jeg... Når du er trygg på å kjøre bil, men ville ventet lengst mulig siden du drakk så mye og så sent. Skal ikke ha dårlig samvittighet for det, bra å kose seg sånn inn i mellom. Gutten din klarer seg nok bra, stryk magen hans med klokka, og la han ligge mye på magen på hardt underlag, da kommer sikkert luften ut=)
mamma >to gull Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. juni 2007 Men etter det jeg har lest skal man vente 2-3 timer pr enhet man har drukket, men hvis jeg kan amme når jeg føler jeg kan kjøre bil så blir ikke det 2-3 timer pr enhet, for jeg var ute og kjørte istad uten problem.. Bør jeg vente til imrg?Syns det er utrolige styrete, så det blir ikke like mange enheter neste gang..hehe....)Men hadde det gøy da!!
manonym Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 Har du mulighet til å vente til neste dag så hadde jeg gjort det! Jeg var ute for en stund siden og drakk 7 enheter, men sluttet å drikke kl 24. Ammet ikke før siste måltidet på kvelden.
mamma >to gull Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. juni 2007 Ok, men når han skal ha mat i natt (ca kl.4) ville du ammet da?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 17. juni 2007 #8 Skrevet 17. juni 2007 Hm. Jeg ammet når jeg var edru jeg.. melken er jo i konstant utskiftning..er jo ikke sånn at den melken som var der når du drakk fortsatt er i puppen med masse alkohol i. Når man er edru nok til å kjøre bil er men helt sikkert edru nok til å amme også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå