Ruttitutt :-) Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Hadde IKM i går, men testen viste negativt i går. Men i dagtidlig viste den en svak positiv!!!!! :-) Så spennede og moro!!!!
Ella <3skatten min<3 Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 HURRA for deg dette er spennende må vel bare få si gratulerer så masse jeg da :) kos deg med spira :)
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Gratulererrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har du hatt mange tegn på graviditet? sitter å venter på ikm på onsdag, uten graviditets tegn:( Så morro, kos deg med spiren din!
Ruttitutt :-) Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. juni 2007 Tusen takk!!!! Jeg har ikke kjent veldig mye enda, det har stikket i en gang i magen i går, husker jeg hadde det sist og, så da begynte jeg å tørre å håpe. :-) Ellers har jeg vondt på høyresida nederst i magen, noe jeg også hadde da jeg var gravid sist. :-) Så du kan helt sikkert være gravid uten å ha merket noe enda! Lykke til på onsdag, håper du har en liten spire. :-)
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 tusen takk:) d håper jeg og!! LyKKE tIILL!!!!!!!!!!!!!
Stoltmai mamma:) Skrevet 17. juni 2007 #9 Skrevet 17. juni 2007 gratulerer så utrolig mye, kos deg massseee med baby i magen
Titter Skrevet 17. juni 2007 #10 Skrevet 17. juni 2007 Gratulerer!!!!!! Jeg har selv ikm i dag, men bare negativ test....men heller ingen TR!! Så jeg håper forstatt å kunne slå følge over på 1.tri så snart som mulig.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå