Gå til innhold

ikm 18juni???

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ikm 18 juni, er så spent på om den kommer, fler meg gravid, har de samme sympt som sist, va gravid men hadde en SA i mai, blir litt redd å når sympt, er det samme som sist, kanskje det går galt denne gangen å???

mine sympt:

Magen er på bærtur, bråker å sjauer, mye luft

Vondt i hodet

Humørsvingninger

Mye hvit krem aktig uflod

Føler puppene er litt hardere.

Håper det ikke r psyken min som spilelr meg et puss her...

Lyjje til dere andre... Måtte det klaffe for hele gjengen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hellloooo :) ble så glad når jeg leste dette her jeg altså, godt å se at det ikke bare er jeg som tviler på om det er en spire eller om det bare er kroppen som spiller meg et puss. har IKM den 24. Krysser fingrene for av vi begge har en spire i magen. Sender deg masse babystøv :)

mine symptomer:

-spent kjeve

- oppblåst mage, forstoppelse/diare om hverandre

- mensmurringer

- hodepine

- humørsvingninger (sinna som et Troll)

- yndlingsmaten min smaker ikke godt lenger- vil heller ha appelsiner i bøtter og spann

- kvalm før, under og etter måltider

-vaniljeaktig utflod (unnskyld for detaljene folkens)

- trøtt og sliten

- fryser selv i sola

men, puppene mine er ikke ømme, men de har vokst litt da, de klatrer snart ut av bh`n (væææææ)

Skrevet

ufff kjenner at jeg blir nervøs nå.. har ikm på onsdag, og har INGEN tengn til graviditet...

jaja...

tvitvi til oss:)

Skrevet

Hei jenter:)

Tør ikke håpe denne gangen heller.... 15 pp :(

IKM den 18.

Vel, vi får se....

Masse mensmurringer,

vondt i korsrygg og mage

vann / oljeaktig utflod

såre pupper, middels harde

Tvitvi herfra også:)

Skrevet

Hei miss tina...

Blir spennende å se dette her, jeg er ganske sikker påa t det er noe i magenb min, jeg må på do hele tida, og har skikkelig stikninger i magen, mest høyre side, og kjenner det veldig godt når jeg er i aktivitet... Va på besøk hos mamma i stad, ho hørte det bura i magen min, det frste ho sa va, er du gravid, det va akuratt sånn e va forrige gang.. Fikk en is av ho, sånn sandwich, ble så sykt kvalm, er det enda, men har mest pleid å bli kvalm på kvelden og natta jeg da...

Kjenner meg igjen med at puppene holder på å sprette ut av bh, hehe.... min kjære samboer gosser seg bare han, han synes å puppene har blitt større, men jeg har heller ikke ømme bryster...

Du MÅ gi meg oppdatering på hvordan det går...

sender babystøv tebake til deg ...

Skrevet

Hei TussiLussi...

Kan jo høres ut som om det er noe da:) skal krysse fingrene for deg jeg...

Jeg har og mye utflod, hvit, og litt gjennomsiktig, føler jeg kan gå på do å tørke meg hele tida...

Håper det går bra for deg denne gangen...Det fortjener du...

Vi er inni den den 5 pp, så har jo vært heldig som har blitt gravid, men veldig synd jeg mistet. :( :(

Ønsker deg masse lykke til...

Skrevet

Hei to+i? :)

Kan være det er noe selvom du ikke har noen tegn... jeg er kjempe spent, men tror ikke jeg komemr til å teste meg i morgen, vil vente noen dager å se...

Krysser fingrene for deg :)

Skrevet

Hei mimmi21 :)

*ler* samboern min har kommentert puppa mine han også- men i det humøret jeg er i om dagen så tør han ikke nærme seg , han får da klar beskje om å ikke røre, i form av kjefting og smelling *ler*. Klarer ikke tanken på å bli tatt på om dagen, så her er det full sexstreik fra min side (dakar gutten min)!

Er syykt sulten nå da, men klarer ikke spise noe annet enn appelsiner (spise 4stykker i dag. Fikk severt pizza i stad, favoritt pizza`n min - men den smakte til min store skuffelse skikkelig vondt (kunne likegodt spist papp føltes det som) alt av mat vokser i munnen på meg om dagen... grøss...

var på badet og undersøkte disse puppa istad forresten, og makan til blodårenettverk a gitt - har aldri hatt så maaange synlige blodårer der før, og magen er i helspenn i dag, føler meg litt som en ballong her jeg sitter - (ser gravid ut, så oppblåst er den) men har ikke ikm før 24/25, så veit ikke heeeelt om jeg tør å teste i morra.... men skal jeg teste så blir det med clear blue i hvertfall - kan jo kjøpe to, teste i morra og neste mandag (jaaaaaaa) en slagplan er lagt :)

Når har du ikm mimmi21 ? du må holde meg oppdatert da, er så spent jeg :) tenk om vi har en spire begge to a :) :) håpe håpe

Sender masse babystøv din vei ************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Skrevet

Hei MissTina :)

Sotter bare her å ler nå, når jeg leste innlegget ditt, jeg har akuratt samme humør som deg, kjefter å smeller, han prøvde seg akuratt på å få seg noe, men blir jaget vekk,sex byr meg bare imot nå, hehe.....

Typen min lagde makaronirett på osdag eller no, jeg elsker det, men det va liksom ikke no godt, og det klarte jeg jo seff å si rett ut til han, stakkars, de har det ikke bare bare de her guttene våre...

Mgen min føles rar, det føles som om jeg går å holder inne magen på en måte, vanskelig å forklare, men som om den er spent, sitter her å tvinger magen ut, men føles sånn fordi om... Snåle greier dette her...

Men tror ikke e tør teste i morgen altså, tror e må vente noen dager, bare sånn for å være sikker...

Vi må holde hverandre oppdatert nå, :)

Må bare spør, har du handlet litt sånn småting?? babyting??? jeg har gjort det seddu, og jeg får en sånn tilltrekning til den kofferten med alle tinga i... hmmmmm

Skrevet

har forresten ikm 15-18 juni, husker ikke hetl hvilken av de tre datoene...

Skrevet

hi hi - du er en liten snåling du Mimmi21 *ler* blir i godt humør av å lese det du skriver. Godt å høre at det ikke bare er jeg som er litt ustabil i humøret om dagen (har litt dårlig samvittighet ovenfor gutten min ja)

Har ikke kjøpt inn noe ennå - venter med det til den dagen jeg får en positiv test (og da skal det shoppes) men skal ærlig innrømme at jeg støtt og stadig er innom barnebutikker og titter (drømme drømme)

vært på nattevakt i natt jeg da - så nå skal jeg krype under dyna og rope på jon blund :) :) hatt verdens værste nattevakt ever tror jeg, alle pasientene sov, så vi bare satt der - holdt på å sovne i ett sett !!! Men fant ut at ved å drikke vann så holdt jeg meg selv i aktivitet natten igjennom *ler* flydd på do i ett sett, drikker et glass vann, så kommer det minst to glass ut igjen med en gang (de jeg jobba med begynte til slutt å se litt rart på meg *ler* og var så innmari kvalm på vei hjem- og endte jo opp med hue i do- skåla...... så nå føler jeg virkelig at jeg fortjener å sove litt :)

så blir ikke noe testing eller telefon til legevakta i dag nei- får kjøpe en test i morra isteden, har planer om å gjøre minimalt med bevegelse i dag *ler*

Hvordan er formen din i dag mimmi21?

Skrevet

Hei på deg...

Høres ut som om du har hatt en super nattevakt, hehe... Tisser masse jeg å , og det er ikke sånn at nå kjenner jeg meg litt tissetrengt, men det blir sånn akutt fult i blæra mi, må så på do at det gjør nesten vondt... helt snålt... Akuratt stått opp nå, skal egentlig male, vi holer på å bygge hus seddu, så vi skal male huset utvendig, tror du det gjør noe?? tenker på om jeg eventuelt er gravid??? står jo ute i frisk luft, kjenner egentlig ikke no lukt en gang, maler med no beis greier..

Nå må jeg vel snart få i meg litt frokost, er sulten og kvalm, så det frister ikke kjempe mye liksom... er ikke no go på frokost, men skal liksom slanke meg litt, så da jeg vel ha no mat i kroppen for at forbrenninga skal komme igang :(

Hvor kommer du ifra egentlig???

Syned du va veldig koselig å skrive med. :)

Blir spennende å se om den hersens tanta kommer i dag da, håper hun har tatt seg en lllaaannnggg ferie... så får vi se hvor lenge jeg klarer å la vær å teste :)

Du får sove godt, og ikke bevege deg så mye i dag da :) hihi...

ha en super dag :)

Skrevet

oki- litt av et sammetreff her du - vi driver og pusser opp et gammelt hus, skifter ut panel ute, og maler huset vi også (leses: jeg maler huset, samboern ser på *ler*) tror ikke det gjør noe om du maler, står jo ute i frisk luft som fu sier, så lenge du ikke dupper nesa i malespannet så tror jeg det skal gå bra *ler*

skal vel få æren av å male igjen til helga, er ferdig med første strøk på 2av veggene, så må se å somle meg til å ta det andre og siste strøket (så skal det heldigvis ikke males der før om 12år igjen :) Skal bli deilig å bli ferdig ja :) :)

Bor ikke så altfor langt unna Drammen, laaaaangt ute på landet (er så herlig ) Du da, hvor i verden befinner du deg ?

Nå får jeg vel gå og lage litt middag, slik at den er klar til gubben kommer hjem fra jobb (han spiser som en hest - men skjønner ikke hvor han gjør av all maten, sånn forbrenninge vil jeg også ha *misunnelig* )

(har finni ut at frukt er det som er lettest å få ned om dagen forresten, jordbær og ananas går ned på høykant her i dag :) :) Så kanskje det kan hjelpe på matlysten din også .... er jo verdt et forsøk :)

Skrevet

så vittig, ganske likt dette her, du maler å han kikker på ja, hehe.... her maler vi begge to, men han maler høyt oppe, e e litt redd for høyder, og takler ikke såt i sitge.. vi maler med noe grier som man ikek trenger å male igjen før om tolv år, men må vaker hvert år da, men det er jo bedre enn å male ihvertfall...

Vi holder til i Arendal, 5 små minutter fra byen, men vi holder på å bygge en palss som heter longum, jeg er oppvokst der, det er litt landlig der, masse gjorder med sauer å kuer, ganske koselig, vil ikke at min unge skal vokse opp i byen, så veldig gla vi skal slå oss til ro på "landet"...

Flink du er som lager middag te din kjære, min begynte på klokken 4 han da, kjipt, men men, han jobber til 02.00 i natt...

Her er det ikke lett å spise nei, det går på kiwi her.. Va helt i fin form når e stod opp i dag, men utover dagen blir e ganske så kvalm, uggen hele tida, skulle på butikken å kjøpe mat, men æsj, ingenting fristet...

Tenk så gøy om vi hadde vært gravide begge to, så kunne vi tatt føle over på 1.trimester... :)

Har jo ikke lyst på sex om dagene som e skrev i går, men herregud for et gnål på samboer, å så skal han kysse meg hele tida, holder på å bli sprø, så noe skjer i kroppen min, for jeg har jo aldri hatt noe i mot det...

Har jo ikm i dag e da, så den er jo ikke kommet enda :) blir gla da jeg, men tør ikke teste enda heller... vil vente litt, og når e skal teste håper jeg at jeg får en helt klar pos test, sist va den bare veldig svake, så krysse fingrene...

Kos deg med middag med din kjære....

snakkes....

bye the way, lyst til å skrive litt sammen på msn???

Chiao...

Skrevet

oij oij oij oij - tror du har ei lita spire jeg :)

men bare sånn for sikkerhetsskyld : "dette er en beskjed til tante Rød -ligg unna mimmi21 de neste 9mnd !!!!!!!!! La spira sitte !!!!!! "

Sånn- det burde funke *ler* (tussete jeg - neeeeei)

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::babystøv:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

lurer på om jeg kan være kjemisk gravid jeg - sannsynligheten er jo stor siden jeg gikk på pilla - den skal jo hindre egget i å feste seg..... hmmmmm *tenke tenke tenke*

føler meg så frisk og i form nå liksom - liker ikke at symptomene har forlatt meg nå- får helt sikkert TR på besøk om 5-6dager jeg da.... :( :( vil mye heller ha babybesøk om 9mnd altså..... blir helt syyyyyyk når jeg sitter å leser om fosterets utvikling uke for uke. Jeg begynner å bli gammel også- er 24... må foooorte meg å få baby nr 1..... :)

Klart vi kan snakke på msn, det hadde jo vært suuuuuuuupert. Bor så og si på msn :) hi hi :)

Skrevet

Har sendt deg en sånn privat melding med msn adressen min forresten :)

Skrevet

har lagt deg til jeg, så da snakkes mi mer der når du logger på:)

Må bare få sagt det, har så vondt i magen, høyre side, va ut og gikk tur me ei veninne, trodde e sku dø, nesten sånn leverhuggsmerter.. har sååååå lyst til å teste, men tør ikke....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...