*Zena* Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 ...og hvor mye sånn omtrent sover dere om natta? jeg er såååååååå trøtt og sliten, men klarer ikke legge meg om dagen når vesla tar seg en lur. Jeg bruker så lang tid på å sovne, så da har hun som regel våknet i mellomtiden!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Av og til sovner jeg....når lillegutt sover...planlegger sjelden at jeg skal sove, men legger meg ned på sofaen for å strekke ut beina..og vips så er jeg borte. Våkner av og til av meg selv, eller at lillegutt har våknet før meg. Om natten...hmmm...opp og ned.
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Hvis jeg har lagt meg sent kvelden før, så pleier jeg å sove litt frempå om morgenen. Da mater jeg babyen i vår seng, og så sover vi litt til sammen begge to. Kjempekos! Babyen min legger seg ca kl. 1900, og da burde vel jeg også lagt meg. He he. For han har sin lengste soveperiode da, frem til midnatt ca. Deretter er det mat ca hver 3 time til han våkner mellom 0600 og 0700. Men han er stuptrøtt etter å ha vært våken en time om morgenen, så da benytter jeg som sagt ofte sjansen. Etter at storesøster har kommet seg avgårde til barnehagen ;0)
manonym Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 Har akkurat våknet fra en halvtimes lur, så ja=) Er sjelden jeg har gjort det i det siste, men er jeg trøtt og sliten så gjør jeg det. Legger meg i 11-12 tiden som regel, en til to matinger i løpet av natten pluss en våken time i 7-8 tiden (med to-tre skittbleier;)), sover igjen til 9-10 tiden, faktisk til 11 de to siste dagene=)
Brokade Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 Ca. annenhver dag sover jeg på dagtid sammen med knøtten - dvs. ca 2-3 timer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå