Gå til innhold

Klageinnlegg!! Barnefaren!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnefaren har lyst å vere med på fødslen (seie han). Og i helgen har han hatt besøk av noken kompiser som skulle drikke, greit nok da, men eg fekk akkurat vete at han hadde reist vekk på fest og var ikkje edru. Og da er 5 dager til terminen og eg har ikkje hatt da heilt bra dei siste dagene. Har hatt ein del menssmerter og slimproppen har gått. Og dette veit han. Han vart skikkeleg sur når eg sa at eg ikkje likte at han festa så nærme terminen

Så eg sendte mld te han der eg skreiv: Du burde ha tenkt sjøl at da ikkje er så lurt å reise på fest elle drikke i da heile tatt når fødselen er så nærme! Hadde fødselen starta i natt og eg hadde ringt deg og du hadde høyrt full ut, så hadde du ikkje fått vere med på fødselen! Så visst du vil vere med, så få du holde deg edru!

Han vart ikkje noko blidere. Så no får eg kjeft frå han via msn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æ hadde nok jort akkurat d samme såm dæ!!! Han må jo sjønne at han ikje kan kåmme full t fødseln.

Skrevet

Er helt enig med deg! Dette er jo selvsagt når det er så nærme til termin. Her har samboer bestemt seg for å være alkoholfri fra 4 uker før termin...man vet jo aldri når hun kommer, eller om det skulle skje noe som gjør at han må være kjørbar. Hadde heller ikke giddet å ha en full barnefar med på føden.

Skrevet

Selvfølgelig skal ikke pappan til babyen være full under fødsel... Det burde han vel skjønne selv...

Synes du gjorde rett i å si fra jeg =)

Min kommer også til å få "drikkeforbud" rundt termin, men om han er så dum og ikke holder det, så får han holde seg unna Ahus når jeg føder for å si det sånn...

Skrevet

Han fortalte meg at han ikkje skulle drikke dei 3 siste vekene. Og jau da, han er veldig flink å holde løftet sitt!

Skrevet

Jeg har sagt AKKURATT det samme til sambo.. han skal ikke drikke de siste 14 dagene før termin, og frem til ungen er ute. Jeg har sagt at om han drikker så tar jeg mamma med meg i stedenfor. Dette har han sagt seg enig til. Selv om han ikke har særlig lyst å være edru nyttårsaften;) (Har termin1. Juledag)

Hadde nok reagert på akkuratt samme måte som deg i denne situasjonen og jeg syns ikke han har NOEN rett til å bli sur på deg. Du vil jo selvfølgelig ha en du kan regne med når du skal føde.. Tror mannfolk har litt vanskelig for å forstå det:P

Skrevet

Skjønner på en måte at du blir litt frustrert ja.

Når jeg nærmer meg termin må barnefar her i gården holde seg edru. Jeg bor nemlig i Sogndal og han i Bergen. Så når fødselen starter må han kjøre som f... fra Bergen til Førde :o) Og det går jo ikke hvis man er full. Hadde blitt dyrt med taxi.. hehe..

Da vi var gravid med førstemann reagerte jeg ikke på om han tok seg noen øl rett før og rundt termin. Vi var faktisk på fest 1 uke over termin (jeg drakk seff ikke, men han gjorde). Regnet med han hadde blitt fort nok edru igjen om fødselen hadde startet;o) Dessuten bodde vi bare 40 min fra sykehuset og da hadde det gått helt fint å ta taxi:o) Og han drakk seg aldri dritings - bare litt tipsy...

Skrevet

Skjønner godt du blir skuffa jeg. Vi snakket om det for et par dager siden og ble enige om at han skulle slutte å gå på byen en mnd før fødselen. Nå er han uansett ikke veldig mye ute så det er null problem. Jeg ville aldri hatt med en mann som stinket alkohol inn på føden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...