Gå til innhold

Flere som har fått urolig myke pupper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter jeg fødte så har puppene mine blitt så urolig myke. Noen som vet hva det kommer av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke peiling på hva det kommer av, men kan jo være at huden har blitt utvidet da?

Mine har også blitt skikkelig "gode og myke". Vet ikke helt hva jeg synes om det, egentlig... ;)

Skrevet

Kanskje det, men før så var de jo litt harde inni da. Nå ammet jeg kun i noen få uker så kan jo ikke være det som "ødela" puppene heller. hehe... Nei, savner de gamle puppene mine jeg.

Skrevet

Svangerskap gjør noe med vevet inni puppen, derfor kjennes de (og ER) mykere, og sannsynligvis slappere :)

Amming har faktisk ikke særlig med saken å gjøre.

Skrevet

Ja mine er og blitt det:( Tror alle får det etter svnagerskap...

Jeg ammet og kun bare 3 uker ca...

Skrevet

Mine har også blitt sånn. Føles ut som at det bare er skinn noen ganger.. hehe..

Skrevet

Akkurat det samme har skjedd her. Jeg har kalt det slappere pupper jeg da, men myke pupper høres jaggu bedre ut ;o)

Skrevet

Jepp..kan si det sånn at mine er rimelig "myke" også...i hvertfall når de er tømt for melk... Er inne i min 3 ammeperiode nå og kan se "fram til" å få to stk slappe skinnfiller etter denne runda. Men takk og lov for legevitenskapen...tror det blir å stappe dem full igjen når de har gjort jobben sin..synes at jeg har "lov" til det da.. Magen skal også få seg noen timer under kniven. Reine katastrofeområde etter nr 3...tror det har litt med at det var tett mellom de to siste...pluss at jeg fikk vanvittig mye vann i kropen og este ut ekstra pga det.. :-(

Skrevet

Myke pupper høres mye bedre ut enn slappe ja, så var derfor jeg kalte de det;) Hehe...

Skrevet

LOL! Jaggu skal jeg bruke ordet myke pupper heretter. Ja, mine har også blitt myke. Det er jo fordi melkekjertlene våre ble fylte også tomme igjen da.. hehe. Før det hadde de jo aldri vært i bruk. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...