Sweet :-) Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 vi skal til Nordnorge om en månde,skal da kjøre fra Kr.Sand til Bodø,men lurte på om noen mener d er galemattias å kjøre så langt me ei lita tulle på 3mnd?? skal få leid boxett(er d ikke d heter,sånn at hun kan ligge i vognbagen i baksete??) sånn at ikke hun blir sittene i bilstolen hele tiden OG har tenk å ligge i telt oxo. Der er jo mitt på sommeren så kan ikke se at d skal gjør noe.. Ammer så slipper jo å koke flasker/blande mme...
tre små... Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 går sikkert greit det om man overnatter på veien, pluss flere pause... vet ikke hvor mange timer det tar? jeg ville hatt skikkelig bilstol uansett jeg da.. for det er jo tryggest!
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 det går sikkert fint.. men jeg ville også brukt bilstolen og heller stoppet litt mer..
Fraggelhysa! Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 Jeg må ærlig si at det høres litt for langt ut å reise med en liten baby... Iallefall når dere ikke planlegger reiseruten med tanke på overnatting på en ordentlig plass. Telt høres litt stusselig ut. Hadde jeg skulle reist så langt så hadde jeg kjørt til oppdal el lignende 1 dag, mo i rana 2 dag og så til bodø. Men mener helt ærlig talt at fly ikke hadde vært så dumt..
Sweet :-) Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. juni 2007 skal ha me begge deler,men tenke å bytte på d.. blir jo stopp hver tredje time,da hun spiser..tror sjøl d går kjempe greit bare vi tar hensyn til ho! er tre biler som skal nordover,har hele familien på pappaen min si side der,blir kjempe koseli å treffe de igjen!! lenge siden
Sweet :-) Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. juni 2007 siste vi kjørte opp kjørte vi 22timer fordelt på to døgn da.. så er jo rimeli langt!!
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #7 Skrevet 17. juni 2007 Beklager å måtte si det, men ville ikke vurdert å kjøre i det hele tatt. Fly eller tog.
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #8 Skrevet 17. juni 2007 Vil først bare si at jeg syns dere er kjempe tøffe som tørr å dra på en sånn tur når dere på forhånd vet hvor lang tid det tar å kjøre. Men jeg tror det vil gå greitt hvis dere kombinerer å bruke sånn bagnett og bilstol. SYns det hørtes koselig ut med telt jeg da. Har ikke prøvd selv å telte med baby, men kan ikke akkurat se at det skullle være noe problem. Når de er så små så sover de jo veldig mye, så det er jo lettere å kjøre så langt mens hun er liten enn når hun nærmer seg året. Da er de jo kålormer så det holder. Jeg tror det kommer til å gå veldig bra. Dere er jo innstilt på å ta masse pauser, så hvorfor ikke?! GOD TUR!
Sweet :-) Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 17. juni 2007 vi prate om å reise til neste år,men kan se for meg at d er mye verre me en ettåring å sitte så lenge i bil!! ho sover jo for d emste nå og elske jo å kjøre bil.. har bil me glasstak,så ho ligger å kikker ut på himmelen hehe! og samboern har aldri kjørt lenger enn dombås,så han gleder seg kjempe mye til å se resten av norges landeveier! må bare si at d er en utroli nydeli natur oppover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå