Gjest Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Satt og så på bilder på gammle mobilen min. Kom over bilde tatt den kvelden vi bestemte oss for å begynne å prøve å bli gravide. Sjekka hvilken dato det ble tatt... joda 17juni! Ganska arti da... så nå er det altså akkurat et år siden vi ganske impulsivt bestemte oss for at vi skulle prøve, og p-pillene ble kastet. Og her sitter jeg, med verdens nydligste lille jente i fanget!
FrøkenSprøken Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Så gøy da! Godt at det gikk så fort å bli gravide da:) Kos dere med veslejenta!
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Så morsomt ) Sienna Sophie var kjempenydelig (måtte inn og smugtitte, shø) Fint navn jenta di hadde og=) Kos dere videre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå