Gå til innhold

Sjokoman...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå mens jeg ammer er jeg blitt helt hekta på sjokolade...MÅ ha det hver dag...uff. Noen som har noen tips på noe annet søtt (og sunt!) jeg kan trøkke i meg isteden?? Ikke bra i lengden det her....men når man går hjemme er det jo så lett å stikke hånda opp i godte-skapet...hehe ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, jeg også... Før ble jeg kvalm av å spise mer enn to ruter melkesjokolade, nå kan vi (samboer og jeg) dra i oss en hel plate (stor) på en kveld...

Har prøvd å spise frukt isteden, men sjokoladesuget er der like ille...

Skrevet

Hei

Når jeg har lyst på noe godt, men også sunt, lager jeg en smoothie. Ha i frosne bær, banan og biola eller juice. Kjempe god erstatning, og den metter også litt

:)

Skrevet

Hehe, vi har hver sin stor sjokoladeplate vi, ellers så får jeg ingenting for mannen min sluker det jo før jeg får en kjangs=)

Er like håpløs jeg også, er så glad i mat generelt og sjokolade.... Desverre har ikke noen gode tips. Noen sier jo at å drikke et stooort glass vann skal hjelpe, og å pusse tennene, når du kjenner søtsuget melder seg, men jeg har ikke prøvd dette enda.=)

Skrevet

Er jo såååå godt også da, hehe...

Skrevet

Jeg er i utgangspunktet ikke sjokolademenneske, men jeg har spist det mye oftere etter at jeg fikk barn. Vet ikke hvorfor jeg!

Men erstatning til snop, tja. Kutt opp masse god frukt og spis det med kesam vanilje til. Mmmm, det er godt det!! (men litt lettere å bare åpne sjokoladen, da!)

Skrevet

Sjokoladeis. Samme kategori - men går ikke så fort opp i vekt av is som av ren sjokolade...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...