Gå til innhold

onkelen til mannen min sin bursdag, vi er ikke invitert.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er litt sært at vi ikke blir invitert i bursdager i den delen av familien lenger. Begrunnelsen de brukte var visst at da måtte de invitere nieser og nevøer (4-5 stk) på den andre siden også. Det er bare tull for vi har vært i bursdag der flere ganger før uten disse.... Svigers hentet jenta mi nå for å ta henne med, selv om hun egentlig ikke er invitert da.... Mannen er på jobb i hele dag, og jeg sitter hjemme alene og kjeder meg...

På bursdagen til mannen min har vi alltid invitert dem, men nå er det slutt. De bor ikke langt unna (15 min med bil), og vi har mye med dem å gjøre ellers, så jeg synes det er veldig rart og skuffende.

Er det bare jeg som synes det er rart?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kutt de fra lista og gå videre.

Skrevet

hm.. her i familien så er det rart om man ber værandre i det hele tatt. så jeg er kansje ikke den beste til og svare.

men jeg syns ikke der er rart og ikke blir bedt. folk får jo strengt tatt bestemme hvem de vil feire sin egen bursdag med

Skrevet

Sært når dere har blitt invitert før.

Men nå er kanskje ikke jeg den rette til å uttale meg. Vi har en snodig familie på mannen min sin side, og der er alt egentlig rart......(når jeg tenker etter:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...