mummimammo gleder seg til jul Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 og dette irriterer meg ganske. vi kan ikke ha med barnet da brudeparet ikke ønsker det. barnet vil være tre-fire uker på det tidsåunktet.. siden vi ikke kunne dra i bryluppet med baby besemte vi oss for å bli hjemme siden det er iulnadet og vi må ut med 5-6000 bare i reise og hotell.. nå reiser han likevel.. noe jeg synes er litt kjipt gjort av han. vi har ikke så mye penger og vi skulle spare så vi fikk oss en ferie på høsten.. jeg er så lei nå...
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Hvorfor vil han plutselig dra når dere har blitt enige om å ikke dra da??? Er det gode venner som gifter seg? Mange som reiser sammen med dem, eller skal de også ha en liten fest for de hjemme etterpå? Ja det var litt dårlig av han å ville prioritere det, i stedet for en finere ferie på dere alle sammen til høsten...!!
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 mener å huske at du hadde et innlegg om dette en gang tidligere..? synes det var dålig gjort av samboern din å bare pluselig ombestemme seg å dra slik. er det noen grunn til at han har ombestemt seg? synes du bør ta det opp med ham å presangtere det hele akurat slik du føler det!=) lykke til=)
mummimammo gleder seg til jul Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. juni 2007 det er venner av han , men ikke super nære, de bor i utlandet og holder festen der... nå e rjeg bare lei... hadde sett for meg en ferie til høsten. blir dårlig med det nå...
Jeenie Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 Er vel viktigere med ferie for dere alle enn at HAN skal få dra alene på tur!! Høres litt vel egoistisk ut spør du meg!
mummimammo gleder seg til jul Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. juni 2007 ja jeg hadde et innlrgg om at vi ikke fikk ha med bebisen... men at vi valgte å bli hjemme.. ja men jeg vil ikke hisse han opp heller.. men han blir faktisk bort en hel helg.. eller mer enn det.. og så har han en tendens til drikke seg fra sans og samling når tilbudet byr seg , så ja...
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 17. juni 2007 #7 Skrevet 17. juni 2007 Ja enig med deg msme, veldig egoistisk!! Mannen min ville ALDRI gjort det... Han er kjempeflink å tenke på fellesskapet og samhold i vår lille familie.
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 17. juni 2007 #8 Skrevet 17. juni 2007 Det hadde jeg ikke godtatt. Utrolig respektløst av kjæresten din. Han har faktisk også fått en beby, så det gir han ingen frihet til å ta pengene deres og dra mens du må være hjemmemed bebyen. Enten burde dere skaffe dere barne vakt og dra begge to eller å bli hjemme. jeg blir faktisk provosert når jeg lester hvor mange ekstefeller7samboere som ikek respekterer hverandre en plass..
Ioren Skrevet 17. juni 2007 #9 Skrevet 17. juni 2007 Hadde samboeren min tatt en sånn avgjørelse uten å spørre meg hadde jeg blitt illsint! Hadde det vært bestekameraten hans som skulle gifte seg hadde det vært noe annet, selvfølgelig hadde han skulle dratt da, men jeg hadde likevel forventet at dette hadde vært en avgjørelse vi hadde tatt sammen...
ano`num *17.03.10* Skrevet 17. juni 2007 #10 Skrevet 17. juni 2007 Kjenner jeg får følelsen av hvordan jeg hadde reagert om min mann hadde funnet på å dratt. Så langt det ikke er nære venner, og de ikke tåler en nyfødt baby som mer sover enn noe annet.... Dritt & dra, hehe. Hadde nok kjeftet og vært langsint i en slik situasjon jeg ja. Kan ikke dere være med på turen, og heller finne på noe annet den dagen bryllupet er? Gjerne provoserende (";) Hihi.
babyandme Skrevet 17. juni 2007 #11 Skrevet 17. juni 2007 Hei.. husker innlegget ditt fra før, og synes dette var leit å lese. Tenkte først at kanskje han hadde ombestemt seg fordi han var flau over at dere ikke skulle i bryllupet. Men forstod at dette var ingen nære venner av dere. Uansett dumt å snu om slik. Hvis han liker å drikke og feste, er det UTROLIG dårlig grunn for å stikke av den første tiden etter du har født.. HALLO??! Han burde lang skjemmes!! nei, ta deg en alvorsprat med han du.. Få han til å tenke på om HAN hadde likt hvis du sviktet han med noe annet.. da tenker jeg pipa får en annen lyd:) Husk at til mer du godtar, til mer vil han fortsette å gjøre sånt. Lykke til!
Love my kidz Skrevet 17. juni 2007 #12 Skrevet 17. juni 2007 Jeg også husker denne saken fra litt tidligere. Og jeg er enig i at dette er dårlig gjort av samboeren din i og med at det ikke er nære venner og at han bare overstyrer bestemmelsen dere tok. Jeg synes absolutt at det ikke er nødvendig å delta i alle selskapeligheter man blir invitert i, spesielt når det passet så dårlig for dere med nyfødt og greier. Han har jo ikke dratt ennå da.. prøv å få ham på mer fornuftige tanker om hvordan man behandler familien sin!
mamma til 2 små:=) Skrevet 17. juni 2007 #13 Skrevet 17. juni 2007 hmm! jeg hadde ikke gitt meg!!!!hadde blitt drit forbanna....Har han lyst på en liten ferie kansje så bør han vente på deg og barnet deres..veldig egoistisk ja...
tvilling73, 05/07 Skrevet 17. juni 2007 #14 Skrevet 17. juni 2007 Nei det hadde aldri min mann gjort. Og ærlig talt det må nå gå an å ta med en baby på 3-4 mnd. Jeg hadde ringt og sagt at vi vil komme og vi tar babyen med!! Slår de seg helt vrang kan dere allikevel reise hele familien, og ta det som en ferie. La han gå i bryllupet (du og babyen kan jo være med i kirken for det - gi de en overraskelse ha ha), og så har dere ferien der borte istede for å vente. Det blir vel knapt så mye dyrere om dere blir med eller om han reiser alene. KREV det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå