Gå til innhold

Deprimert...pga samboer...hva gjør jeg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 2 skjønne barn, men en samboer som jeg mener ikke stiller opp slik han bør gjøre. Hans foreldre ringer stadig for og få hjelp til et eller annet...og han sier selvfølgelig ja! Men her hjemme hos oss er han ikke særlig ivrig...gidder han gjøre noe så blir det aldri gjort skikkelig, Jeg er LEI av at svigers fortsatt forventer at han stiller opp når det trengs, noe han gjør og da blir det gjort skikkelig!! Nå har han jo tross alt en egen familie og ta seg av!! Synes også han finner på svært lite med barna, hvis det ikke er jeg som tar initiativet. Jeg har overhodet ikke lyst på sex med han lenger, noe jeg synes er trist-noe som holdt på som kaniner en gang...:)

Problemet er at han ikke er enig i noe av det jeg sier til han om dette...

Tenker på hvordan det ville blitt og være alene med barna mine...vet ikke om jeg hadde klart det økonomisk...dessuten hadde jeg knust eldste datterens hjerte....Dette er vanskelig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hoff og hoff, dette hørtes ikke bra ut..

Synes du skal ta deg en SKIKKELIG prat med samboeren din, og forklar han hvordan du føler det. Si tilogmed at du tenker på hvordan det hadde vært hvis du var alene med barna. Da får han sikket sjokk over hvor "langt" du er kommet...

Det at han sier at det ikke er noe problem, synes jeg spotter litt på egoisme. Hvis en del av to parter sier at de ikke er fornøyde i forholdet, må dere begge jobbe for å få BEGGE fornøyde.....!

Det handler om å komprimisere!!

Håper det ordner seg for dere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...