skifer Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 ELslim i dag jo,fra creamy til ELslim over natta plutselig,ingen sakte overgang med litt i begynnelsen denne pp nei,har jo kjent skikkelige Eggslepprøskinger i venstresiden siden i går kveld da ..sjekker jo papiret som vi prøvere gjerne gjør og der lå det blankt,åpnet papiret og det strakk seg laaaang tråd,så her var bare å hale gubben i seng og få seg en kjappis..satser på en sprekis blandt slappis som har funnet vei etter kjappis ,så vi får en babiss ..he he IKM blir da 01.07.07..og da er vi på ferie,passer utmerket at tante uteblir da:)(må rette på ikmlista da) Måtte bare si det...måtte bare he he Klem fra Skifermedsvømmerepåveimoteggiskrivendestund:)
jenkas69 Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Hehehe... Ser for meg denne sprekisen som svømmer fortere enn alle de andre slappisene:) Her gjelder det å komme først ja:) Ser også for meg hvordan du halte mannen til sengs; vil du ikke så må du... ler for meg selv her jeg sitter:) Ser ut som vi ligger ganske likt i løypa her, jeg har hatt ELslim noen dager nå. I går litt blodblandet, og det betyr vel ekstra fruktbar mener jeg å ha hørt?? Har også kjent at det røsker i venstre eggstokk noen dager. Hehe.. eggslepprøskinger - morsomt ord:) Jeg har vanligvis litt lang periode fra EL til IKM, over to uker, men til gjengjeld begynner jeg å spotte en uke før mens. Jaja, spennende sommer foran oss. Jeg er også på ferie ved IKM-tider, rundt 4. juli. Lykke til Skifer!! Håper virkelig din tante drar på ferie et annet sted enn der du skal!!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 *smiler* Du fikk sagt det her skifer... Og jeg satser på at en kjappis var det som skulle til for bebbis )
evigoptimist Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 Dette høres lovende ut skifer=) Sikker på at ikke alle svømmerne er like slappiser, sikkert en liten "mot normalt" blant dem også=) Og EN er nok! Lykke til iallefall!!
Beth Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 Heia svømmer'n! Da har vi ikm nesten samtidig. Eg skal på jubileum den helga, så tantespetakkelet kan gjerne hut sæ unna! Masse lykke til! Klem frå
Jordbæret <3 Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 Ønsker deg lykke til!!! Håper vi gamlinger snart trår til og blir gravide. Det har vi ærlig fortjent synes jeg. Jeg har akkurat fått tilbake mensen så nå er jeg forhåpentligvis tilbake til prøving igjen. Men det vil si at jeg har hatt en eggløsning som gikk i dass, bokstavlig talt. Og det irriterer meg litt kjenner jeg... Vel, bedre lykke neste gang til både meg, deg og alle andre prøvere!
*lillerosin* Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 Høres veldig lovende ut det her Skifer :-) Heier alt jeg kan!
Dolly Duck Skrevet 18. juni 2007 #8 Skrevet 18. juni 2007 OOOOOooohaaaaaa!!! Jeg satser på at du kommer rett etter meg da!! Det hadde vært kjempemoro!!) Lykke til, krysse krysse krysse kryss kryss kryss ALT jeg har!!!!!! *Kjappisklem* fra meg hihi
skifer Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 19. juni 2007 Hei hei jenter takker så mye for svar:) Jaggu slimer jeg enda hi hi for en ting å skrive egentlig he he:) Det har røsket og holdt på neddi der i ett sett i tre dager så NÅ sleppes virkelig egget over alle egg..da gjelder det at svømmer over alle svømmere og finner vei...hadde ikke innsending i går pga må spare på trege gutter... Men i kveld blir det hankypanky i Skiferheimen.. Ha en fin kveld da:) Klem Skifer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå