sarabi Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Jeg skulle hatt el 7 juni, men har enda ikke hatt det. Baby compen min har heller ikke funnet den, heller ikke el testene jeg har tatt. skjønner ikke noen ting jeg nå. noen som har en forklaring på dette?
Idun<3tosmå<3 Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Jeg lurer på om jeg leste en plass at man kunne ha sykluser uten EL.. Men er vleidg usikker på om jeg husker riktig... I allefall så har jeg lest det her inne en plass... Men det kan ikke være syklusene som klusser da? At du nå er inne i en laaang syklus?
sarabi Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2007 tusen takk for svar. jeg veit ikke hva det er som skjer jeg. skal til undersøkele i slutten av denne mnd sambo og jeg, håper jeg kan få noen svar der.
Idun<3tosmå<3 Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 http://www.pernille.info/el.htm Sjekk denne linken du, der står d masse om EL. Det om syklus uten EL er sikkert bare noe jeg har innbilt meg.... Kan ikke finne det igjen...
sarabi Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. juni 2007 takk for hjelpen. ble vel ikke så mye klokere, men fikk vite masse annet om el da. kan vel hende jeg bare må smøre meg med tålmodighet. fortsette å ta el tester når jeg ser at tempen begynner å synke.
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 kan ha syklus uten el,,,leste det her inne jeg også.og en annen plass...var noen grunner til d tror jeg.sjekk litt på nett;) kan jo være den kommer om du ikke har stabil syklus og gjerne en laaang en?
sarabi Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. juni 2007 takk for nok et svar, vil det si at jeg kanskje får mensen til rett tid selv om jeg ikke har hatt el denne måneden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå