Gå til innhold

jeg trenger råd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Saken er den at jeg gjerne ville at mitt barn skulle få se morfaren sin oftere. Når de møtes nå, så blir mitt barn på 2år redd/sjenert for morfaren sin. Det tar lang tid før morfaren kan tøyse og snakke med hn.

Vi møtes kun ved spesielle annledninger, feks bursdager. Det sier seg jo selv at det blir få ganger i året. Vi bor tross alt 10min fra hverandre.

Hva kan jeg gjøre?

Å avtale å treffes er jo nesten umulig, -de er alltid opptatt med noe. (Han har selv barn i barneskolealder). Så det passer sjeldent. Helgene er de gjerne bortreist eller på kamper. -Vi har blitt med der et par ganger, men..

Jeg har invitert de på middag (Min far, hans samboer og deres barn), -men jeg har knapt råd til middag til oss selv noen av dagene i uken, -så det begrenser jo hvor ofte vi kan invitere på det.. (er student)

Er han ikke intressert i hans eneste barnebarn? Må si jeg begynner å tvile på det.. Når de møtes er det, som jeg sa, kun i bursdager. Er ikke mye oppmerksomhet barnet mitt får da heller... Sjeldent med telefoner..

Prøver jeg å etablere en "umulig" kontakt?

Hva sier dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ligger det noe bak? har dere kraglet el. har dere alltid hatt så dårlig kontakt?

Uansett hørtes dette veldig trist ut, du må sikkert ta det opp med ham..Kjipt for både deg og datteren din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...