*Urolig* Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Hvor tok du utdannelsen din, og hva kosta skolen?
*Vetlis* Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Tok utdannelsen min på Borre vgs i Horten. Å den er jo så og si gratis :-) Men er du sikker på at du vil bli hudpleier da? Ikke så lukseriøst som man tror! Av alle som gikk i min klasse er det ei som driver for seg selv, resten har tatt nye utdannelser :-) Det første vi fikk beskjed om når vi beg på skolen var : Til alle dere som har valgt VKI hudpleier, dere har valgt den hardeste VKI linja som finnes, å dersom dere tror at dere skal bli rike av å jobbe som hudpleiere, så tar dere feil! Vi ble litt satt ut kan du si hehe!
*Urolig* Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2007 Jeg er ikke 100% sikker,men det blir jeg vel ikke heller før jeg har prøvd det. Jeg vet at jeg ikke blir rik av det heller. Men det er noe jeg har grusomt lyst til. Meeen jeg har tenkt å ta førskolelærer utdannelse itillegg ( det har jeg alltid tenkt på viss jeg skulle bli hudpleier eller frisør) sånn at jeg har noe å falle tilbake på. Vet jo at det kan vær vansklig å finne seg jobb som hudpleier. Kanskje du vil fortelle litt? Hvordan er det, hvor jobber du osv?
litakine og Theodor Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 jeg gikk VK1 på Åssiden vgs i drammen, men det var altfor tungt for ryggen min, så slutta etter det ene året. Det er veldig ansterngende for rygg/nakke/skuldre, iog mange utvikler allergi for produktene, med eksem på hender osv. Vet også at dem har nettstudier med samlinger i drammen hvis er for gammel for vanlig vgs. Vanskelig å få seg jobb hvis du ikke vil drive eget. og det er jo ikke akkurat lukrativt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå