Gjest Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 i vinter ble typen og jeg enige om å begynne å prøve i juli, men så for en måneds tid siden fant jeg ut hadde jeg ikke hadde lyst på barn, og sa det til han, og han virket overrasket. men så fant jeg ut at jeg hadde lyst på likevel, og har hintet litt i det siste om at vi kanskje kan prøve snart, og lest veldig mye her inne på forumet og andre steder om graviditet og baby og sånn. i dag spurte typen min meg om hvorfor jeg driver og leser om det, og jeg sa jeg har lyst på en baby. og han sa 'da er det slutt på sex' og jeg spurte 'hæ!! hvorfor??' og han sa 'fordi hvis du har lyst på en tar du sikkert ikke p-piller lenger'. så ikke bare avviste han meg fulstendig, han fornærmet meg ved å antyde at jeg ville prøve å lure han, som om han ikke kjenner meg i det hele tatt! og jeg skjønner det ikke, prøvingen var faktisk *hans* ide. så nå er jeg deppa og vet ikke om jeg gidder å være her inne på forumet lenger. ingen vits:(
Habby Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Ta en lang prat med typen, slik at dere kan finne ut av det.. Det har sikkert oppstått et slags misforståelse. Han er sikkert redd og usikker om det hele (det var typen min) og derfor prøve å skylde på deg om du prøver å lure han... Så en lang prat vil kanskje løse det hele?! Får ut tankene om hvorfor du var usikker før...og snakk ut om hvor viktig det er for dere to, om BEGGE vil det eller ikke! Lykke til
babyandme Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Hei.. ikke vær lei deg du:) Tror bare han ble overrasket over at du skiftet mening sånn rett før juli.. dere ble jo enige sammen om å prøve i juli siden i vinter. Han hadde kanskje gledet seg lenge til dette, men la det på "hylla" etter du sa at du ikke ønska likevel. Merker det på min mann at han blir fort irritert hvis jeg driver og er frem og tilbake hele tiden. Da kan han ta hevn og si noe han egentlig ikke mener, som i ditt tilfelle med pillen. Menn er kanskje generelt mer fastbundne i det som blir sagt, og forventer det samme tilbake. Jeg liker ofte å ha alternativer, og helst en "vei ut" dersom jeg blir usikker og tviler. Er min svakhet, og jeg ønsker å lære å bli like besluttsom som han:) Men er forskjell på å snakke om noe og å love noe. Ta en prat med han igjen, når dere begge er rolige og ikke "krangler". Si at det sårte deg det med pillen og om han virkelig mente det slik.. Spør om han ble lei seg pga baby planleggingen. Håper dere finner en god løsning sammen! Klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå