Gå til innhold

Typen vil ikke lenger:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

i vinter ble typen og jeg enige om å begynne å prøve i juli, men så for en måneds tid siden fant jeg ut hadde jeg ikke hadde lyst på barn, og sa det til han, og han virket overrasket. men så fant jeg ut at jeg hadde lyst på likevel, og har hintet litt i det siste om at vi kanskje kan prøve snart, og lest veldig mye her inne på forumet og andre steder om graviditet og baby og sånn. i dag spurte typen min meg om hvorfor jeg driver og leser om det, og jeg sa jeg har lyst på en baby. og han sa 'da er det slutt på sex' og jeg spurte 'hæ!! hvorfor??' og han sa 'fordi hvis du har lyst på en tar du sikkert ikke p-piller lenger'.

så ikke bare avviste han meg fulstendig, han fornærmet meg ved å antyde at jeg ville prøve å lure han, som om han ikke kjenner meg i det hele tatt!

og jeg skjønner det ikke, prøvingen var faktisk *hans* ide. så nå er jeg deppa og vet ikke om jeg gidder å være her inne på forumet lenger. ingen vits:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

han er nok usikker på deg og på hva du vil..

siden du ombestemte deg og tilbake igjen...

kanskje han ble like såra da du sa du ikke ville ?

snakk sammen å finn ut hva dere vil,sammen..:)

Skrevet

Kan jo skjønne at han blir litt usikker når du selv har vært litt frem og tilbake, ta dere en ordentlig prat om det. Er jo ikke uvanlig å bli litt redd heller. Det meste ordner seg hvis man prater ut =)

Skrevet

Det har hendt endringer som du ikkje har delt med han. Sett dere ned og snakk sammen, det er det einaste som kan hjelpa. Få alle korta på bordet og seie at sånn og sånn tenker eg og derfor ombestemte eg meg.. og eg vil gjerne høyre dine tanker og meininger om dette og kvifor du meiner slik og slik.. det er einaste alternativet vil eg tru siden det har låst seg sånn.

Skrevet

Min mening er det at dersom dere er usikkre med det å få barn, så er det best å vente noen år. Jeg mener det at man skal VITE 100 % sikkert at man er klar, både du og kjæresten din, og ikke minst burde dere ha et godt strekt forholdt til hverandre.

Dersom dere forsatt er usikkre ( slik du beskriver det) så syns jeg dere skla usette prøvingen for en stund til begge er enig og klar for å starte en familie.

Skrevet

hmmm.. jo, kanskje han blei såra da jeg sa jeg ikke ville ha barn, men da viste han det ikke på noen som helst måte...

jeg har hatt lyst på barn lenge jeg, jeg fikk bare litt panikk for en måned siden over alt man må ha oversikt over... og typen har sagt til vennene sine at vi skal prøve, så han vil også ha.

typen er snart 38, så jeg tror ikke vi bør vente så veldig mye lenger. skal ta meg en prat med han og finne ut hva han tenker og hva han vil...

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Men da kan du si det der til ham...at du for en måned siden fikk panikk, men nå har du kommet over det. Folk blir jo forvirra når de får høre forskjellige ting fra gang til gang, så er ikke rart at han reagerer...mente nok ikke å være sårende med den p-pille-kommentaren, men sånt skjer.

Håper det hjelper å snakke skikkelig om barn og planene deres videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...