Kanin84=) fødeklar=) Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Tenker dere mye på at ting kan gå galt....denne tanken plager meg...tenker sånn at fy faen viss dette går galt så kommer eg til å gå under osv.Vet seriøst ikke hvordan eg skulle ha takla det....
dårligfantasi Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Er nok normalt og tenke slik ... noen mer enn andre. jeg bekymrer meg så mye at jeg bekymrer meg fordi jeg er så bekymret, hehehe men når ting først skjer, som man ikke ventet og som ikke gikk slik man ville, så er der rart hvor mye krefter man egentlig har til og takle det,som man ikke visste
Entil? Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 ja,selfølgelig...men jeg kan ikke tillate meg å tenke for mye på det,da tror jeg jeg hadde blitt gal...man hører jo om triste historier herifra,og det påvirker iallefall meg...jeg hvet heller ikke hva jeg hadde gjort om noe går galt...og jeg vill ikke tenke på det heller..nå gleder jeg meg heller over at alt har gått supert hittill,jeg har vært på 3 ul og alt er i bare supert..må prøve å tenke positivt...og at det faktisk går bra i de fleste tilfeller,og hvorfor skal det ikke gå bra med meg,men selfølgelig,det å gå gravid er en "risikosport"...men lykke til iallefall,dette går toppers;)
Teltpluggen Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 prøver å ikke tenke så alt for mye på det, men tankene kommer av og til. jeg tror det er VELDIG normalt å ha slike tanker av og til. bekymringer er vanlige og også litt sunne av og til tror jeg. Men du kan jo prøve å tenke to positive tanker for hver negative tanke. Funker for meg:)
so føde klar for 2 gong:-) Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 heia!! ja jeg tenker slik hele tiden....tenk om barnet har en hjerneskade eller noe slikt...tenk om han er blind/døv eller noe....jeg blir helt psyko av tanken rett og slett:-( snakker med andre og dei sier at dei tenker litt men prøver å ikke tenke på det...det er beundringsvedri at folk klarer å la være spørr du meg!! jeg har mareritt og sparker han lite en dag eller 2 begynner jeg å lurer på om han er skadet eller om hjernen/bevegelsane vokser i takt eller om det er noe galt.. vet dette høres ekstremt ut men det er ok å se at det ikke bare er meg. lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå