Gå til innhold

No er vi heime med vesle Ada Constanse :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det vart ingen Elias på oss nei (trultemora er vel ein av dei einaste som tippa jente), og det føles eigentleg veldig rett at det var ei jente - til tross for "gutemagen". Jordmora sa konsekvent "han" under fødselen, men ho tok jo feil ho også... Det var kjempespanande og tøft å føde, men FOR ein premie!!

 

Godt å vere heime, fantastisk å vere mamma og livet er herleg!

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye tosofo y LA chiquitin!

Så moro med tulle da :-) Kos dere masse i tiden som kommer!

 

Klem fra

Skrevet

åååå så herlig ;))

la inn ett innlegg til deg jeg,haha ;)

 

Skrevet

Heia snuppa mi!!! :D:D:D

Da fikk jeg rett ja! ;) Var ganske sikker på at det måtte være jente ja da jeg så deg! ;) hehe....

Gratulerer så masse forresten!!! :D

Hvordan gikk fødselen? :D

Jeg er gravid forresten!!! :D

 

Stor klem!!! :D

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅHH!

Gratulerer trultemor!! Så fantastisk! FÅr heilt frysningar eg altså... Blir ingen fyllesjauer med englane for deg i sommar då - men vi får fikse noko alkoholfritt :)

Skrevet

Gratulerer så masse:D

Skrevet

Hehe... :D Blir nok ikke det nei forhåpentligvis! :D Satser på at knerten her skal være frisk og klore seg fast i 8 mnd til nå da! :D

Du kommer på Engletreff den 30 juni ja? :D Sender deg en PM forresten! ;)

Skrevet

Gratulerer kjempemasse!

Skrevet

Gratulerer!! fikk du vite på UL at du ventet gutt?

 

Kos dæ masse = )

Skrevet

gratulerer såååå mye med jenta!

Skrevet

Grattis så mye med jenta:)

Skrevet

Gratulerer med jenta Tosofo!!! Trodde alle at dere kom til å få gutt? Jeg tippa jente når jeg så magen din, men det er jammen ikke godt å si. Alle tippa jente på meg, men jeg fikk som kjent en gutt!!

 

Kos dere SÅ masse hjemme! Det er så herlig å være mamma endelig! hhehe

Skrevet

Gratulerer så mye med jenta =) Hun har fått et nydelig navn forresten :)

Skrevet

Så koselig å høre fra deg:-)) Gratulerer sååå mye med veslejenta:-)) Gleder meg masse til å se henne:-)

Skrevet

Gratulerer så masse med go`jenta! :-) Kos dere og nyt tiden fremover!

Skrevet

Gratulerer så masse, en gang til som i den andre tråden :)

 

Det sprøe var at jeg drømte ca to timer før du fødte at det ble ei jente, og jeg som hadde trodd gutt!

Var det bra på Bærum?

Skrevet

Gratulerer, nydelig navn forresten.

Skrevet

Gratulerer med jenta =) Hadde også en følelse for at dere skulle ha gutt, sikkert fordi jeg ikke vet hva chiquitin betyr og syntes det virket maskulint ;-)

Skrevet

Gratulerer så mye med vesla!!!

 

Gleder meg til å se henne - hun er sikkert aldeles nydelig! Hun får ta opp konkurransen med Miriam om "alle" englegutta :)

Skrevet

Jeg visste det var jente! hehe hvor kan jeg finne bilder av nurket da? gratulerer masse!

Skrevet

Gratulerer sååååå mye..

dere er velkommen til Tyrkia

Skrevet

Gratulerer så masse m lille Ada Constanse :) Kos dere masse i tiden fremover :)

Skrevet

Gratulere så masse med vesle jenta :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...