Gjest Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Det vart ingen Elias på oss nei (trultemora er vel ein av dei einaste som tippa jente), og det føles eigentleg veldig rett at det var ei jente - til tross for "gutemagen". Jordmora sa konsekvent "han" under fødselen, men ho tok jo feil ho også... Det var kjempespanande og tøft å føde, men FOR ein premie!! Godt å vere heime, fantastisk å vere mamma og livet er herleg!
*Vetlis* Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Gratulerer så mye tosofo y LA chiquitin! Så moro med tulle da :-) Kos dere masse i tiden som kommer! Klem fra
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 åååå så herlig ) la inn ett innlegg til deg jeg,haha
Trultemora er presseklar!! Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 Heia snuppa mi!!! :D:D Da fikk jeg rett ja! Var ganske sikker på at det måtte være jente ja da jeg så deg! hehe.... Gratulerer så masse forresten!!! Hvordan gikk fødselen? Jeg er gravid forresten!!! Stor klem!!!
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅHH! Gratulerer trultemor!! Så fantastisk! FÅr heilt frysningar eg altså... Blir ingen fyllesjauer med englane for deg i sommar då - men vi får fikse noko alkoholfritt
Trultemora er presseklar!! Skrevet 17. juni 2007 #7 Skrevet 17. juni 2007 Hehe... Blir nok ikke det nei forhåpentligvis! Satser på at knerten her skal være frisk og klore seg fast i 8 mnd til nå da! Du kommer på Engletreff den 30 juni ja? Sender deg en PM forresten!
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 17. juni 2007 #9 Skrevet 17. juni 2007 Gratulerer!! fikk du vite på UL at du ventet gutt? Kos dæ masse = )
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #12 Skrevet 17. juni 2007 Gratulerer med jenta Tosofo!!! Trodde alle at dere kom til å få gutt? Jeg tippa jente når jeg så magen din, men det er jammen ikke godt å si. Alle tippa jente på meg, men jeg fikk som kjent en gutt!! Kos dere SÅ masse hjemme! Det er så herlig å være mamma endelig! hhehe
Ioren Skrevet 17. juni 2007 #13 Skrevet 17. juni 2007 Gratulerer så mye med jenta =) Hun har fått et nydelig navn forresten
doffine Skrevet 17. juni 2007 #14 Skrevet 17. juni 2007 Så koselig å høre fra deg:-)) Gratulerer sååå mye med veslejenta:-)) Gleder meg masse til å se henne:-)
Mariana_K Skrevet 17. juni 2007 #15 Skrevet 17. juni 2007 Gratulerer så masse med go`jenta! :-) Kos dere og nyt tiden fremover!
Turid Laila Skrevet 17. juni 2007 #16 Skrevet 17. juni 2007 Gratulerer så masse, en gang til som i den andre tråden Det sprøe var at jeg drømte ca to timer før du fødte at det ble ei jente, og jeg som hadde trodd gutt! Var det bra på Bærum?
Love my kidz Skrevet 17. juni 2007 #18 Skrevet 17. juni 2007 Gratulerer med jenta =) Hadde også en følelse for at dere skulle ha gutt, sikkert fordi jeg ikke vet hva chiquitin betyr og syntes det virket maskulint ;-)
Mamma'n til Thias Skrevet 17. juni 2007 #19 Skrevet 17. juni 2007 Gratulerer så mye med vesla!!! Gleder meg til å se henne - hun er sikkert aldeles nydelig! Hun får ta opp konkurransen med Miriam om "alle" englegutta
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #20 Skrevet 17. juni 2007 Jeg visste det var jente! hehe hvor kan jeg finne bilder av nurket da? gratulerer masse!
Circe Skrevet 17. juni 2007 #21 Skrevet 17. juni 2007 Gratulerer sååååå mye.. dere er velkommen til Tyrkia
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 17. juni 2007 #22 Skrevet 17. juni 2007 Gratulerer så masse m lille Ada Constanse Kos dere masse i tiden fremover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå