Gå til innhold

Ekstrem kort mens...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde trodd spiren satt denne mnd. Men på torsd. kom mensen.

Blødde friskt i 1,5 dag. Har så spottet bittelitt i 1,5 dag. Totalt 3 dager. Dette er jo ikke normalt ;-( Noen andre? Har dere kontaktet lege? Fått hjelp?

Har time hos gyn. i neste uke pga. jeg har så få dager mellom eggløsn. og mens. 7-10 dager. For at egget skal kunne feste seg må det være mellom 10-16 dager.

Jeg tar eggløsn. tester så jeg vet akkurat hvilke 2 dager jeg har eggløsn. Og denne mnd. hadde jeg 13 dager mellom eggløsn. og mens. Prøver å se det positive... Så 13 dager er jo helt fantastisk :-)

Noen som har det slik???????????????????? Råd tas imot med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du tatt en graviditetstest?

Man kan jo få mensen selv om man er gravid, og da er det vel også normalt at den er kortere.....

Kanskje kanskje?

Skrevet

Forrige måned hadde jeg også ekstremt kort og lite mens. Med meg kom den 5 dager for sent, men jeg hadde en kjemisk graviditet jeg da. Hadde kanskje villet tatt en test om jeg var deg ja....så finner du iallefall ut om du er gravid.

Skrevet

Tror ikke jeg er gravid nei. Men bare sånn for sikkerhets skyld så tok jeg en eggløsn.test på lørd. de skal jo slå ut om man er gravid Den var negativ....

Er ikke første gang jeg har så kort mens. Trodde snart kroppen min kunne begynne å oppføre seg. Dette var vår 11 pp.

Bare lurte på om det var andre som hadde det slik og evt. om de hadde kontaktet lege og fått noen form for hjelpe???????

Takk for tilbakemelding :-)

Skrevet

Dytter.....

Skal til gyn. på torsd. og det hadde vært kjekt å hørt andres erfaringer før jeg hører hva gyn. sier evt. vil gjøre.

Skrevet

Hei

Jeg blør veldig lite ved mens. 2-3 dager, veddig lite...har i grunnen blitt sånn etter at vi startet prøvingen ( hadde Sa på første forsøk), har nå prøvd totalt 6-7pp.

Har fått progesteronkrem av legen, men ser ikke ut til at blødningene blir noe særlig større..

Har du vært hos legen nå?? Fikk du noe svar??? Veldig interessert i å høre hva han sa?

Lykke til videre i prøvingen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...