Gå til innhold

dere som kan dette med rier osv..


Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter og prøver å ta tida da.. men det er jo komplett umulig..

 

dersom jeg timer fra en begynner til den neste begynner, er det ca ti minutter i mellom.

men dersom jeg timer lengden på en "ri" så er den ca 4minutter. er ikke det litt i lengste laget? Det er fra jeg kjenner den begynner til den slipper helt, føles litt som en bølge på en måte? begynner svakt, blir verre, og dabber av igjen..

 

kan det stemme, eller er jeg helt på jordet?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åja, og jeg timer ikke magens hardhet, om dere skjønner. jeg timer smertene i rygg/mage.

(har kynnere i mellom uansett..)

 

 

Skrevet

Eg syntes det var like vanskeleg å "time" i byrjinga, men då det verkeleg var i gang så var det ingen tvil om kva som skjedde. Gjekk med maserier nederst i magen (som eit belte rundt magen) som drog bak i korsryggen - desse kom med alt frå 1min til 7min mellom og kunne vare i godt over minuttet. Men det var ikkje ordentleg i gang, og då dei ordentlege riene kom så var det faktisk akkurat like enkelt å skjønne at det var i gang som folk seier her inne...

 

Sender deg bøttevis med fødestøv og håper det tek seg opp. Eg gjekk med slike maserier/modningsrier i 14 timar (men med gode pauser mellom nokre) og så var eg i gang!!

Skrevet

jeg tok bare tida fra de begynte og til neste begynte...

Skrevet

takk for svar! får bare håpe de tar seg opp etterhvert da. gidder ikke time mer når det er så lenge i mellom.

 

vondt er det okke som, men jeg vil ha vondere! hehe

 

 

Skrevet

sender masse fødestøv din vei ;)))

 

****************************

****************************

****************************

****************************

****************************

 

;)

Skrevet

Åååå så spennende! håper vesla kommer i dag :-D

Skrevet

Eg syntes det var vondt under maseriene, men det vart veldig mykje verre! Samstundes er det så levelig fordi det er ein positiv smerte, kvar ri som kjem (sjølv om det berre er maserier) er jo ei ri nærare babyen din. Og alt hjelp babyen lengre ned i bekkenet og ut!

 

Berre kvil deg så masse du kan - du kjem SNART til å trenge kreftene!!

Skrevet

virker som det har gitt seg nå.

det er egentlig det mest demotiverende.. har jo holdt på sånn i fem dager nå! vil bare få det skikkelig i gang jeg nå!!

 

jaja. takk for alt fødestøv:) suger det til meg:)

 

 

Skrevet

fikk høre på føden at man skal ta tiden på riene ved å måle når rien begynner til rien begynner å slippe, altså når du er på topp, og den dabber av. det var det de gjorde med meg ihvertfall. (ta tiden på selve rien)

ellers er det jo som du gjorde da. fra begynelse til begynelse.

 

lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...