Mild, Marcus & Mille Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Hei, du Hvordan går det med deg om dagen? Er formen bra? Tilbake på jobb, eller fortsatt sykemeldt? Vi må få ordna et bim-treff igjen snart, jeg kjeder meg sånn om dagen - bare går og venter og venter og venter og venteeer ..
Mamma'n til Thias Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 heisann!! Fortsatt sykemeldt, ikke så jevnt kvalm lenger - det kommer og går litt som det vil. Jeg er ganske sliten, men føler litt mer positivitet. Har vistnok litt lav blodprosent og sammen med varmen og slapphetsfølelsen mener legemannen jeg har det best hjemme. skal liksom "slappe av" Jeg blir gjerne med på et treff Hvordan er formen din da? Bortsett fra ventingen?
Mild, Marcus & Mille Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2007 godt at du ikke er så kvalm lenger da er plaget med lav blodprosent jeg og, men har bedra seg litt etter jeg begynte å ta jerntabletter + spise masse leverpostei. er utrolig deilig når været ikke er så utrolig varmt! hihi, liker han legen din altså! han vil jeg også ha .. hvordan har bikkjene det da? jeg er litt kvalm om dagen (+ at jeg har spist altfor mye kake i dag så er ekstra kvalm ) også har jeg litt vondt i høyre siden ved nyrene der på grunn av utvidet nyrebekken .. gjør jo ingenting om dagen, bare koser meg med bikkja og rydder leiligheten så den skal være helt tvers igjennom clean til ungen kommer! gleder meg til jeg er fødeklar og kan begynne med kjerringrådene hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå