Gå til innhold

Då er vi heime med vesle Ada Constanse :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

No ligg Ada i dagslys (ho har framleis litt gulsot) og er mett og fornøgd. Det er heilt utrulig rått, villt og vakkert å bli mamma - og eg er så stolt av meg sjølv og meksikanaren og den utruleg vakre jenta vår. Kan ikkje skildre med ord kor merkeleg og fantastisk det er, det er berre å gle seg!!

Sender ut bøtter med fødestøv til alle poppeklare

'***************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Lykke lykke til med foreståande fødslar, det er tøft, tungt og ubeskrivelig - men det er fantastisk!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer, Tofoso!

Godt jobba!Flott at alt gikk så fint!

Skrevet

Åh, heldige deg :D Gratulerer så mye! Gleder meg helt utrolig mye til det er min tur. Kos deg masse hjemme med jenta di!

Skrevet

Grattus so mykje tosofy :)

Du kan vera stolt over deg sjølv. Kor stor var prinsessa da ho vart fødd?

Lukke til vidare til både deg og meksikanaren med det lille

(vid)underet ;)

Skrevet

fortsett å være stolt av deg selv!!

og gratulerer så utrolig mye!!!

Skrevet

Gratulerer så mye med jenta Tofoso! Jeg kjenner følelsen ja, det er helt fantastisk å bli mamma! :-)

Skrevet

Gratulerer så masse med den lille jenta:o))))

Skrevet

meinte tosofo....huff.....sorry

Skrevet

Gratulerer med jenta, Tofoso! Kos deg masse framover! =)

Skrevet

Gratulerer så masse:0) Nydelig navn dere har valgt til lille prinsessa:0)

Skrevet

Gratulerer så mye! Kommer til å savne deg her inne på BIM :-)

Men tar imot alt fødestøv med takk - har 9 dager igjen til termin og er poppeklar som bare det!

Skrevet

Gratulerer så mye!! tar imot fødestøv:-))

Skrevet

heisann tosofo!! gratulerer med JENTA da, :)) har forstått at dere trodde det var gutt ikke sant? tihi:)))

når hadde du termin egentklig? trodde det ikke var riktig enda jeg da:)) men kan godt hende det er amme-tåka som spiller meg et puss her:))

Skrevet

Hadde termin 13. juni, riene byrja klokka halv sju om kvelden og 12 timar etterpå var Ada ute (7 timar på "overtid" *hehe*) Men ho rakk jo akkurat å bli født på termindagen i Mexico då - der var klokka 23:43 då ho vart født pga tidsforskjellen :)

Ho var 3580gr, 51cm og 36cm rundt hovudet og har knallmasse svart hår! Skal legge ut bilete når vi får kobla på kameraet :)

Skrevet

Gratulerer med jenta!!

Gleder meg til det blir min tur å se knøttet mitt:)

Skrevet

Gratulerer så mye :)

Fint navn forresten..

Skrevet

gratulerer sååå mye tofos.... og takker for fødestøvet..trenger det virkelig nå jeg!!!! nyt tiden dere har nå..

Skrevet

Gratulerer så mye med vesla tosofo =)

Det er så sprøtt at "vi" begynner å komme i mål, virker så lenge siden "bli-gravid-tiden", men likevel har det godt såå fort!

Kos dere masse med lillejenta :)

Skrevet

Gratulerer så masse! Og lykke til. Kos dere! :) Ps: takk for fødestøv,håper det funker fort! :))

Skrevet

Gratulerer så mye:-) Hørtes ut som en ærlig og god beskrivelse av en fødsel ja! Kos dere!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...