Ella <3skatten min<3 Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Nå går jeg snart ut av mitt gode skinn her jeg sitter - det å ikke vite er helt forferdelig slitsomt !!!! oddsen for at jeg er gravid er egentlig lik null med tanke på at jeg har gått på p-piller i 3år. sluttet på pillene nå når jeg begynte å få "rare" symptomer som morgenkvalme, menssmerter dagelig, vondt i korsryggen, kjeven er spent som en buestreng innimellom, er forstoppet en dag, diare den neste (unnskyld- uff detaljer) og bærer til tider på mer luft enn en gassballong !!! og på fredag begynte magen å "bule ut" (føltes sånn) nederst under navlen, og det kjennes ut som det er plassert en jernplate under huden der, og jeg er overbevist om at jeg kan kjenne eggstokkene mine *ler*, to små kuleting er det da i hvertfall å oppspore der (samboern kjenner dem også) magen er i helspenn (dette var ikke luft ) + at jeg nå har massse utflod som er gangske tykk, for så å få utflod som er blank og rennende som vann (varierer gjennom dagen) er sliten, trøtt, sinna som et troll og svimmel og surrete om dagen. (unnskyld surrete forklaring, men er helstressa her jeg sitter, for skjønner ikke hva dette kan være) Så nå tror jeg jaggu at jeg ringer legen på mandag, for er det ikke en liten spire som utsetter meg for dette her (håpe håpe håpe) så er det jaggu noe annet som er galt med denne kroppen !! Kanskje jeg lider av innbilt svangerskap *ler* IKM er ikke før neste søndag, en hel uke til, og tror ikke jeg orker å gå sånn her i en uke til, for noe er jo på fære... skulle bare likt å vist hva... men tviler på at det er et lite frø (har ikke hatt sex etter jeg slutta på pillene heller - veit ikke lenger hva sex-lyst er for å si det sånn) Beklager sytinga, men måtte bare få det ut, kan jo ikke fortelle sånt til samboeren min, han hadde fått helt fnatt stakkar. T Hilsen en frustrert Tina
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Har lørdag, synes også det er leeeeenge til ;-)
Athene75 Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Min IKM er også neste søndag, og jeg synes det er kjempelenge å vente jeg også
Ella <3skatten min<3 Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. juni 2007 Vi kan jo vente sammen jenter, det gjør ventetiden litt lettere :) men skal "jukse" litt i morra jeg da, regner med at jeg tar en telefon til legen min og hører hva han tror (er såååå utolmodig jeg) vente, vente, vente, på en bitte liten jente ? eller en liten gutt, med massevis av futt
har4barn Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 Jeg har på lørdag. Kommer til å teste på fredag grunnet 30-årsdag, men har ingen forhåpninger denne måneden. Prøver så godt jeg kan å ikke tenke på det, men det er lettere sagt enn gjort!
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 Jeg har oxo IKM søndag neste uke Det er nesten litt for lenge å vente.. heheh.. føler på meg at det har klaffet denne måneden, men er redd jeg blir skuffet.. Har endel symptomer, men jeg tar litt lett på det.. vil ikke bli overivrig for så å bli skuffet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå