skimre Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 noen småttiser her som er glad i å se på tv? vesla her har sett litt på baby einstein, siden vi spiser kveldsmat og bader når det er barnetv, har hun fått et kvarters "roe ned dagen tid" på gulvet foran tv, sammen med mamma eller pappa.... men syns ikke baby einstein er så interesant lengre, hva intreserer deres små da? vesla er 15 mnd;o)
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Min jente elsker MTV. Vil ikke se tegnefilmer osv, kun MTV som gjelder. Hun danser og hopper og kan følge med i det uendelige. Når jeg slår av blir hun skikkelig fornærma! Hun liker mye bedre voksen musikk enn barnesanger, men det er jo litt min feil. Hun elsker å høre på U2 i bilen, så den setter vi på når det blir skrik og skrål :-)
skimre Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. juni 2007 *hehe* sånn er det her også, musikkvideoer sammen med pappa er en sikker vinner!! ;o) men jeg lurer på om det er noe vits å bruke penger på nuddi, thomas toget eller noe sånt... er det spennende for ei på15-16 mnd? noen som har noen meninger:o)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 Hvilke baby einstein filmer har dere? Du vet de finnes for større barn også? Vi har 6-7 baby einstein dvd'er + at vi har alle filmene som er gitt ut på engelsk liggende på ene harddisken. Småen her er 2,5 og ser gjerne dyrefilmene og den om tall ol. fra baby einstein. Ellers ser han på Elias, gubben og katten, albert åberg, emil i lønneberget, og filmer som askepott, tarzan, lady og landstrykeren, peter pan osv. På tv ser han på naturprogrammer og han har en del sånne David Attenborough dvd'er. I går snakket han om at pappaen og han hadde sett noe som het ... var det ?mikkes klubbhus? tro.. Jeg har ikke sett det, men de tok det opp, så vi kan jo alltids se det imorgen :-) Ser jo at det ser ut som han ser fryktelig mye på tv.. men han ser ikke på tv hver dag.. Det hender han ser litt før kveldsmaten om det er dårlig vær, også hender det han ser litt på morgenen i helgene om han står opp så tidlig at det er for tidlig å gå ut og vekke nabolaget, hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå