Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen småttiser her som er glad i å se på tv?

vesla her har sett litt på baby einstein, siden vi spiser kveldsmat og bader når det er barnetv, har hun fått et kvarters "roe ned dagen tid" på gulvet foran tv, sammen med mamma eller pappa.... men syns ikke baby einstein er så interesant lengre, hva intreserer deres små da? vesla er 15 mnd;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kun interesse for enkelte musikkvideoer. Må være musikk hun kan danse til, med litt rytme og fart.

Og reklame :)

Ellers har mini ikke vist noe interesse for tv, uansett hva som går.

Er 16 mnd.

Skrevet

vesla her ser på little people som vi fikk i foreldre og barn bladet.. hun elsker å se på de.. hun er snart 19 mnd.. ser en gang i blandt bare,

Skrevet

Min lille snupp elsker teletubbiene, setter på de når jeg går i dusjen, da vet jeg hun sitter som et lys i stua å ser på og ikke finner på rampestreker. ;o)

Skrevet

Datteren min er 15mnd, og har alltid vært en tv slave... hun kan se hele filmer uten pause. synger med, og ler. olebrum og heffalumpen, oppdrag nemo, istid, stor ståhai,madagascar er favorittene. hun finner frem den hun vil se og sier: DENNE. veldig greit når hun våkner tidlig. da ligger hun oppå meg og ser på film og koser ser, mens jeg tar en ekstra lur..hihi. pingu, noddy og byggmester bob er også gøy. og barnetv er fast rutine. høres ut som hun ser mye på tv, men bare en film om morningen og barnetv om kvelden.. Synest det er gøy å se at hun har humor, og skjønt når hun synger med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...