Gå til innhold

Termin i morgen, noen flere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva sysslesetter dere dere med om dagen? Har ikke mer å ordne til lillegutt og det er ikke plass til mer i fryseren... Jeg er skikkelig dårlig på slappe av på sofaen og sambo og alle venner er på skole/jobb. Jeg leverte masteroppgaven på torsdag og tenkte det skulle bli godt å slappe av, men nå kjeder jeg meg faktisk litt allerede... Er heldigvis frisk og fin form da, så det blir mye tur med hunden:) Men skrekk og gru, tenk om han lille har tenkt til å bli der i 2 uker til? Hehe:) Merker virkelig ingen tegn til at noe er på gang...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også termin i morgen. Begynner å bli veldig utolmodig, fikk beskjed for snart 2 uker siden at jeg var moden, 2 cm åpning og at det kunne skje når som helst.....Da blir man jo gående å vente da..... Har ei fra før og da gikk jeg ei uke over, så jeg burde være forberedt. Er lei av å være stor, har lyst å kle på meg vanlige klær og ut å trille........

Skrevet

Det hørtes kjedelig ut å være så klar i to uker... Føler virkelig med deg! Jeg har hatt tullerier til og fra i en uke nå, så jeg er også ganske utålmodig... Men sånn rent fysisk føler jeg meg veldig bra fremdeles, det er jeg veldig glad for! Gleder meg bare så sinnsykt til å kjenne at ting startet og vite at jeg snart skal få se den lille gullklumpen min:) Får vel gå å bruke opp en time med en bok i sola:)

Skrevet

Hei!

 

Jeg har også termin i morgen. Venter vårt første barn. Merker ingenting til at fødsel nærmer seg. Har ikke en eneste kynner. Men det er jo tross alt flott at bebeisene ikke har kommet for tidlig, men venta til de er klare. Men nå kan hun gjerne komme!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...