Gjest Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 vanlig at de kan i denne alderen??? vet at det er veldig individuellt.....lurer bare på om min er litt "sen". skal ikke bekymre meg når det ikke virker som andre gjør det, men syns alle er så "tidlig ute" med alt........ hva kan en baby på 8mnd (bevegelse,balanse, motorikk etc). blir veldig glad for svar!
Vanilla83 Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 http://www.babyverden.no/templates/PeriodPage____627.aspx
Sjefsmegga Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Varierer veldig.. Mine både krabba og reiste seg opp og gikk langs bord og benker..men de har vel nesten vært litt tidlig ut... Kjenner fler so har had unger som først har krabba i 9mnd alderen og seinere..og som ikke har reist seg før de var året..uten at de har vært unormalt seine..
Theo&Mamma&Is Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 Sønnen min ble 8 mnd igår, han kan herme etter lyder og ansiktsutrykk, rulle rundt, reise seg opp i krabbestilling ( men han kan ikke krabbe enda) han går bortover hvis jeg holder han i armene. stå oppreist hvis han har noe å støtte seg til. Blir oppspilt når vi leser bok for han ( favorittboka hans) , det virker nesten som han "husker " når det blir "spennende" eller morsomt i boka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå