Mild, Marcus & Mille Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Bakte kefirkake i langpanne i går og sitter og koser meg Den er så utrolig goood. Mmm. Aldri smakt bedre kake! Hvorfor har jeg ikke oppdaget denne før? Yammy. Hva er din favorittkake?
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Sleeeemt innlegg!!! :`( Har ikke noe i huset nesten, hvertfall ik kake!! Hmmf....fikk veeeldig lysst på krydderkake nå Eller den med gul krem og mandelbunn...mmm.....!!! Kvessen i dag !!
Bolla&mikrogutten:) Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Nå løper tenna mine i vann!! Sukk..og ingen kake tilgjengelig:( Meen min favoritt akkurat nå, er marsipankake..namnamnam:)
Mild, Marcus & Mille Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. juni 2007 Muhaha Jeg som er plaget med kvalme fra før av er ihvertfall kvalm nå! Har spist altfor mye kake .. Blææ, men klarer ikke stoppe! Hehe, det er så godt .. Bare å stikke innom så kanskje jeg deler, men vær kjapp den blir fort borte ;D
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 den heter suksessterte den me gul krem og mandelbunn. Er absolutt min favoritt.... går under navnet "gulkak" hjemme hos oss;)
Mamma'n til Thias Skrevet 17. juni 2007 #7 Skrevet 17. juni 2007 ååå..... kake.... meg vil ha kake.... vil ha kake NÅÅÅÅÅÅÅ!!!! det beste er sjokoladekake med tykt lag krem... og helst kokos som pynt.... Kjempegodt!
*Vetlis* Skrevet 17. juni 2007 #8 Skrevet 17. juni 2007 Krydderkake, kefirkake og nesten alle former for sjokoladekake som er litt fuktige og med kaffesmak i :-)
Teltpluggen Skrevet 17. juni 2007 #9 Skrevet 17. juni 2007 sjokoladekake med masse krem på.. helst med litt kaffe i kremen.. Det skal jeg lage idag for brodern har bursdag:D
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #11 Skrevet 17. juni 2007 Det aller beste er ei skikkelig saftig sjokoladekake, med godt fyll oppå!
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 17. juni 2007 #12 Skrevet 17. juni 2007 Marsipankake er min absolutte favoritt. Men jeg er veldig glad i kake og kan lage en laaaang liste over hva jeg liker best. For å nevne noen: bringebærpai med vaniljeis, ostekake, kokkoskake, firkløverkake....
Lunalill Skrevet 17. juni 2007 #14 Skrevet 17. juni 2007 Mmmmmm... Gulrotkake, sukseterte, og ik minst verdens beste (kvæfjordkaka)
Ioren Skrevet 17. juni 2007 #15 Skrevet 17. juni 2007 Krydderkake =D Og sjokoladekaka til mamma, delt i tre lag med masse lys sjokolade mellom =D Og mormor sin tårnkake, den er god den =) Hmm..... ser hvem jeg skal be bake til dåpen ja =P
Nurk i magen;) fikk 23.sept:) Skrevet 17. juni 2007 #16 Skrevet 17. juni 2007 Tropisk aroma...mmmmmm! Åååå, nu trur æ at æ må gå å bake litt:P
Ladybug~N&E Skrevet 17. juni 2007 #17 Skrevet 17. juni 2007 verdens beste er best;) eller kvæfjordkake som den så fint heter i kokeboka mi!! namnamnam....... nå vil jeg ha kake i steden for fiskegratengen jeg holder på å lage....
Love my kidz Skrevet 17. juni 2007 #18 Skrevet 17. juni 2007 Åh, enig i brownies!! Med krem attåt :-D Ellers er jeg veldig glad i ordentlig bløtkake med krem og fruktstæsj =)
♥En søt og ny søtnos i magen♥ Skrevet 17. juni 2007 #19 Skrevet 17. juni 2007 ALLE!!!!! Bare ikke kaker som begynner på banan- ett eller annet... de liker jeg ikke;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå