Gå til innhold

Hvilken kake liker du best?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bakte kefirkake i langpanne i går og sitter og koser meg :D Den er så utrolig goood. Mmm. Aldri smakt bedre kake! Hvorfor har jeg ikke oppdaget denne før?:o Yammy.

 

Hva er din favorittkake?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sleeeemt innlegg!!! :`(

 

Har ikke noe i huset nesten, hvertfall ik kake!! Hmmf....fikk veeeldig lysst på krydderkake nå ;) Eller den med gul krem og mandelbunn...mmm.....!!!

 

Kvessen i dag !! ;)

Skrevet

Nå løper tenna mine i vann!! Sukk..og ingen kake tilgjengelig:( Meen min favoritt akkurat nå, er marsipankake..namnamnam:)

Skrevet

Muhaha :) Jeg som er plaget med kvalme fra før av er ihvertfall kvalm nå! Har spist altfor mye kake .. Blææ, men klarer ikke stoppe! Hehe, det er så godt .. Bare å stikke innom så kanskje jeg deler, men vær kjapp den blir fort borte ;D

Skrevet

den heter suksessterte den me gul krem og mandelbunn. Er absolutt min favoritt.... går under navnet "gulkak" hjemme hos oss;)

 

 

Skrevet

ååå..... kake.... meg vil ha kake.... vil ha kake NÅÅÅÅÅÅÅ!!!!

 

det beste er sjokoladekake med tykt lag krem... og helst kokos som pynt.... Kjempegodt!

 

Skrevet

Krydderkake, kefirkake og nesten alle former for sjokoladekake som er litt fuktige og med kaffesmak i :-)

Skrevet

sjokoladekake med masse krem på.. helst med litt kaffe i kremen.. Det skal jeg lage idag for brodern har bursdag:D

Skrevet

Det aller beste er ei skikkelig saftig sjokoladekake, med godt fyll oppå!

Skrevet

Marsipankake er min absolutte favoritt. Men jeg er veldig glad i kake og kan lage en laaaang liste over hva jeg liker best. For å nevne noen: bringebærpai med vaniljeis, ostekake, kokkoskake, firkløverkake....

Skrevet

ostekake og suksesterte

Skrevet

Mmmmmm...:)

Gulrotkake, sukseterte, og ik minst verdens beste (kvæfjordkaka)

Skrevet

Krydderkake =D

Og sjokoladekaka til mamma, delt i tre lag med masse lys sjokolade mellom =D

Og mormor sin tårnkake, den er god den =)

Hmm..... ser hvem jeg skal be bake til dåpen ja =P ;)

Skrevet

Tropisk aroma...mmmmmm! Åååå, nu trur æ at æ må gå å bake litt:P

Skrevet

verdens beste er best;) eller kvæfjordkake som den så fint heter i kokeboka mi!!

 

namnamnam....... nå vil jeg ha kake i steden for fiskegratengen jeg holder på å lage.... ;)

Skrevet

Åh, enig i brownies!! Med krem attåt :-D Ellers er jeg veldig glad i ordentlig bløtkake med krem og fruktstæsj =)

Skrevet

 

 

ALLE!!!!!

 

Bare ikke kaker som begynner på banan- ett eller annet... de liker jeg ikke;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...