Gå til innhold

Siden ingen kjenner meg her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med et unntak, da...

Så må jeg bare få det ut et sted! Vi skal begynne å prøve på nr. 2! I morgen skal jeg ringe og bestille time for å ta ut spiralen. Så er det bare å kose seg masse og ligge med bena i været ;)

Åhh, det er så spennende - og skummelt! Førstemann var ikke planlagt, så dette er liksom noe helt nytt! Førstemann var et velsignet hell, så er så spent på hvor lang tid det tar. Vet jo at det kan ta tid da...

Egentlig har jeg gått og ventet på at det skal passe optimalt å få en til. Men det tidspunktet kommer aldri, har jeg innsett. Det er alltid noe man skal bli ferdig med først liksom. Og jeg vil ikke at det skal bli alt for lang tid mellom barna. Det passer ikke dårlig nå da, men hele tiden er det noe... Så nå vil jeg bare hoppe i det!

Mannen har allerede mast en stund på om vi ikke skal begynne på nr. 2... Så da jeg spurte han om vi ikke skulle prøve, begynte han nesten å gråte :P

Ønsk oss lykke til da!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med avgjørelsen og lykke til med prøvinga :-)

Skrevet

Ja, det er så spennende! Husker når vi bestemte oss for å prøve - både på nr en og to...blir jo så skrekkelig utlåmodig også....:o(

Masse lykke til - håper spiren sitter snart for dere!!!

Skrevet

Lykke til! ...og prøvinga er jo moro i seg selv også, da ;0)

Skrevet

Ja, nå er det bare for mannen og droppe all overtid... hi hi... Vært og hjulpet til litt på jobben hans, så han skulle bli feridg med en ekstraoppgave han har tatt på seg - han blir vel ikke ferdig etter 2 han nå, som ser alle fordelene prøvingen fører med seg.

Skal ha barnevakt og grillfest neste helg, da er det drikkestopp etter den helgen! (ikke det at jeg drikker så mye uansett da...) Denne gangen skal ikke spiren utsettes for unødige ting. Stakkars lille tassen vår, han ble ikke oppdaget helt med en gang...

Skrevet

Masse lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...