bamsenora Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Jeg var på fest i går kveld, sluttet å drikke ca kl . Jeg har pumpet ut all melk når jeg sto opp kl 9. og nå er det tid for å amme. Han er 7 mnd og har annen mat så det er ikke krise, men han vil ikke ha mme. Hvordan er dette med hvor lenge det skal gå fra du slutter å drikke til du kan amme igjen? Kommer jo ann på inntak selvfølgelig.
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Du hadde ikke trengt å pumpe ut melk kl. 9 :0) Når alkoholen er ute av blodet, så er den ute av melka også. Smarte greier! Om ikke konsumet var MEGET stort, skal du bare gi ham melk nå, du. Han er jo 7 mnd.
Monajenten Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 http://www.dinside.no/php/art.php?id=219513
Sylteflesk Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 Er ikke noen fast tid, kommer bare an på om du fortsatt har promille eller ikke. Du skriver jo hverken hvor mye du drakk eller når du sluttet, så da er det litt vanskelig å svare. På dinside.no er det en promillekalkulator, der kan du fylle inn og sjekke om du fortsatt har promille. Det gjør sikkert ikke noe om du ammer med bittelitt promille heller, det blir jo ganske fortynnet.
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 Så fort melka er ute av blodet ditt så er den ute av melka. Uavhenig av om du pumper den ut eller ikke. Endrer seg hele tiden slik som blodet. Så dersom du kan kjøre bil, så kan du amme
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 Vet ikke når du sluttet å drikke, men uansett vil jeg tro du kan amme nå. Alkoholmengden i melken er den samme som i blodet, og forbrennes like raskt. Det er derfor ikke nødvendig å pumpe ut melken for å hive den, alkoholen forsvinner uansett. Hvis du har 0.5 i promille når du ammer babyen tilsvarer melkens alkoholmengde det samme som eplecideren i champagneflaske jeg alltid drakk på nyttårsaften som barn, altså omtrent ingenting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå