Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Fikk dere strekkmerker? Og hvor mye la dere på dere?
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 eeh, ja! Kommer jo an på hvor store ungene blir, mine var 3400 og 3680 og begge 50cm, er jo ikke all som klarer å få så store unger da. La på meg ca 20 kg
elinmammatiltogutter Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 Ingen strekkmerker. Guttene mine veide hhv 2.820g og 2.860 g. La på meg 18 kg, men gikk ned 22 kg på 10 dager. Har gått ytterligere ned 3 kg.
sarp m/ Niklas og Marius. Skrevet 2. juli 2007 #5 Skrevet 2. juli 2007 Har fått noen under navelen. Trodde jeg skulle klare med uten men de kom brått rundt uke 34. La på meg rundt 16 kilo, har gått de av igjen men fasongen er ikke den samme.
Coria Skrevet 7. juli 2007 #6 Skrevet 7. juli 2007 Ja, ganske mye. La på meg 20 kg, men de raste av igjen. Men erfaringen fra strekkmerkene ved forrige graviditet var at de blekner raskt, og jeg er ikke spesielt bekymret.
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 8. juli 2007 #7 Skrevet 8. juli 2007 fikk strekkmerker ja..og la på meg 24kg,de er borte..
herethereandeverywhere<3 Skrevet 8. juli 2007 #8 Skrevet 8. juli 2007 Ingen strekkmerker.. Guttene veide 2600 og 3000, og jeg gikk opp 13 kilo :-) La på meg 26 i mitt første svangerskap, og da kom det bare en!
Nonesin Skrevet 13. juli 2007 #9 Skrevet 13. juli 2007 Nope ingen merker her. La på meg 12 kg og har gått ned 20. Er nede i 60 kg Kjempe fornøyd selv. Var forbredt på mange kilo + og masse merker:) Har arr etter katastrofe snitt da...litt greit med noe som bekrefter at knøttene er emine;)
Ane S Skrevet 15. juli 2007 #10 Skrevet 15. juli 2007 La på meg 12 kilo, fikk store strekkmerker undt navlen.
Mecesina Skrevet 20. juli 2007 #11 Skrevet 20. juli 2007 Ingen strekkmerker her, og det er uuuutrooolig, hehe. Gikk opp 30 kg! Guttene veide 3 og 3,3 kg og var 49 cm lange. Jeg smurte magen med mandelolje hele tiden :-) guttene er nå 7,5 mnd og alle 30 kg er borte igjen... skinnet henger litt og slenger, men pytt pytt!
Nå har jeg tre gull;-)! Skrevet 29. juli 2007 #12 Skrevet 29. juli 2007 Jeg la på med 14 kg, etter en uke var 20 kg borte. Hadde ingen strekkmerker før i uke 35, da fikk jeg to rundt navlen. Tv ble født i uke 36, og da magen gikk inn igjen, kom det noen merker nederst på magen. La på meg 18 kg i mitt første svangerskap og fikk da ingen merker, så det varierer nok litt.
MalinL *2 gullgutter* Skrevet 29. juli 2007 #13 Skrevet 29. juli 2007 Kun bittelitt over og under navlen. La på meg 15 kg. Da jeg kom hjem fra sykehuset var jeg 5 kg under utg.vekta og gikk rett inn i dongeri'n. Fornøyd med den ) Mine gutter veide 3090 og 2820 og ble født i uke 39. Men jeg hadde nok ganske liten mage, for alle sa at de kunne ikke skjønne at det var 2 inni der
smily2 Skrevet 13. august 2007 #15 Skrevet 13. august 2007 Ingen strekkmerker. la på meg 10 kg, når jeg kom hjem fra sykehuset var 15 kg borte.
ks23 med William og Lucas Skrevet 16. august 2007 #16 Skrevet 16. august 2007 jeg fikk bare littegrann forann, er ganbske fornøyd til og tenkte på at jeg har hatt to nurk inni der Jeg gikk opp til sammen 32 kg men gikk ned 20kg allerede første uka så det var MYE vann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå