Gå til innhold

Fikk dere strekkmerker?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk dere strekkmerker?

Og hvor mye la dere på dere?

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

eeh, ja! Kommer jo an på hvor store ungene blir, mine var 3400 og 3680 og begge 50cm, er jo ikke all som klarer å få så store unger da. La på meg ca 20 kg

Skrevet

La på meg 20 kg, ingen strekkmerker.

Skrevet

Ingen strekkmerker. Guttene mine veide hhv 2.820g og 2.860 g.

La på meg 18 kg, men gikk ned 22 kg på 10 dager. Har gått ytterligere ned 3 kg.

 

Skrevet

Har fått noen under navelen. Trodde jeg skulle klare med uten men de kom brått rundt uke 34.

La på meg rundt 16 kilo, har gått de av igjen men fasongen er ikke den samme.

Skrevet

Ja, ganske mye. La på meg 20 kg, men de raste av igjen. Men erfaringen fra strekkmerkene ved forrige graviditet var at de blekner raskt, og jeg er ikke spesielt bekymret.

Skrevet

fikk strekkmerker ja..og la på meg 24kg,de er borte..

Skrevet

Ingen strekkmerker.. Guttene veide 2600 og 3000, og jeg gikk opp 13 kilo :-)

La på meg 26 i mitt første svangerskap, og da kom det bare en!

Skrevet

Nope ingen merker her. La på meg 12 kg og har gått ned 20.

Er nede i 60 kg Kjempe fornøyd selv. Var forbredt på mange kilo + og masse merker:) Har arr etter katastrofe snitt da...litt greit med noe som bekrefter at knøttene er emine;)

Skrevet

La på meg 12 kilo, fikk store strekkmerker undt navlen.

Skrevet

Ingen strekkmerker her, og det er uuuutrooolig, hehe. Gikk opp 30 kg! Guttene veide 3 og 3,3 kg og var 49 cm lange. Jeg smurte magen med mandelolje hele tiden :-)

guttene er nå 7,5 mnd og alle 30 kg er borte igjen... skinnet henger litt og slenger, men pytt pytt!

  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg la på med 14 kg, etter en uke var 20 kg borte.

Hadde ingen strekkmerker før i uke 35, da fikk jeg to rundt navlen. Tv ble født i uke 36, og da magen gikk inn igjen, kom det noen merker nederst på magen.

La på meg 18 kg i mitt første svangerskap og fikk da ingen merker, så det varierer nok litt.

Skrevet

Kun bittelitt over og under navlen. La på meg 15 kg. Da jeg kom hjem fra sykehuset var jeg 5 kg under utg.vekta og gikk rett inn i dongeri'n.

Fornøyd med den :))

 

Mine gutter veide 3090 og 2820 og ble født i uke 39.

Men jeg hadde nok ganske liten mage, for alle sa at de kunne ikke skjønne at det var 2 inni der :)

  • 2 uker senere...
Skrevet

Ingen strekkmerker. la på meg 10 kg, når jeg kom hjem fra sykehuset var 15 kg borte. :)

Skrevet

jeg fikk bare littegrann forann, er ganbske fornøyd til og tenkte på at jeg har hatt to nurk inni der ;) Jeg gikk opp til sammen 32 kg men gikk ned 20kg allerede første uka så det var MYE vann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...