Gå til innhold

Trenger litt hjelp av dere igjen jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har som sagt begynt på pergotime denne måneden, dette fordi jeg har hatt så enormt ustabile sykluser.. lengste var på 120 dager.. Så da jeg fikk mensen og skulle regne ut ikm så tok jeg bare akkurat 1 måned etter. Fikk mensen den 24 mai så da regnet jeg ikm til den 24 juni.. Den uka jeg skulle ha hatt el så hadde jeg mye slim så jeg regnet med at jeg hadde el og vi hadde sex hver eneste dag.. Men for to dager siden (1 uke etter forventet el) fikk jeg så alvorlig vondt nederst i magen. Jeg og sambo hadde sex den dagen og det gjorde så vondt! au... Men så begynte jeg å tenke på det om det kunne ha vært el som var den dagen i stedet? Har jeg bommet på el? Veit jo at de som har gått på pergo har fått sterker el smerter, og jeg har aldri hatt vondt ved el før..

hadde vært veldig snilt om noen kunne svare meg på dette :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke egget som fester seg da?? Det skjer jo en uke etter el ca, og det kan være ganske vondt har jeg hørt..

Skrevet

kanskje det er det?! :) Det hadde vært bedre om det var det det var.. Er så usikker angående el og slik.. Selv om jeg har prøvd lenge så føler jeg meg som en nybegynner siden jeg ikke har fått prøvd ordentlig liksom..

Men under sexen så føltes det som om det var kanskje livmortappen som gjorde vondt.. eller jeg veit ikke jeg.. var ikke slike stikkinger på sidene, men mer midt på.. Litt vanskelig forklart :)

Skrevet

Er ikke godt å si hva det kan være. Men kan jeg spørre deg om noe? Fikk du pergo bare fordi du hadde ustabile syklusser eller fant gyn ut hva som gjorde at de var ustabil? Jeg spør fordi jeg er på dag 93. Skal til gyn i begynnelsen av juli.

Skrevet

Jeg fikk primolut tebletter for å sette i gang mensen og så fikk jeg pergotime for at jeg skulle få eggløsning. For mensen kommer jo stort sett 14 dager før mensen.. Så antagligvis så er det ikke mensen som var treg, men el.. Jeg har prøvd siden september og fortsatt ikke fått stabile sykluser så derfor fikk jeg pergotime.. For å gi det en liten dytt som ho sa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...