Gå til innhold

Hvor mye betaler mann barnevakten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er 18, og har sittet fra 7 og overnattet. Barna sov og vi gjorde alt før vi gikk. Sto ikke opp med dem om morgenen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde nok gitt så det monnet.

Vi gir 500 til hun som vi har...men det er familie og vi kjper noe godt til henne da på kveldstid...

Hvis hun hadde vært 18 så tror jeg at jeg kanskje hadde gitt mere...

vet ikke...og litt vanskelig å si for prisene varierer veldig har jeg merket...

Sist hørte jeg ei som fikk 1000.- for den jobben...lik din da..

Skrevet

djeesus!! spøker du?

hadde tenkt 3-400 kr. Hun fikk selvfølgelig mat og snop.

Betaler dere andre så mye også?

Hun måtte overnatte pga foreldrene ville det, har som sagt ikke gjort noe med barna, sto opp kl 12 og fikk frokost!

Skrevet

forsto det slik at du ikke sto opp med barna...eller var det hun som ikke sto opp med dem???

for gjorde hun ikke det er 300-400 nok ja...

Skrevet

400 hadde jeg betalt:) 1000 kroner hadde jeg aldri i verden gitt, da hadde jammen kvelden blitt dyr.

Skrevet

Vi har ei fast barnevakt...

Og hun kommer somregel etter at ungene er stelt, og flest ganger sover dem når hun kommer...

Vi ordner mat til henne.

Og henne er kjempe fornøyd med 200 kr... For en 4 timers pass... Hun er 18 år.

Da søstra mi passet mellomste en langhelg, så betalte vi 700. Og det sa hun helt ærlig at var for mye. Hun ville egentlig ikke ha det...

Og ellers når det er noen i familien som passer vil de ikke ha noe. De syns det bare er gøy, så vi gir en 200 lapp nå og da...

De syns det bare er gøy og gjøre oss en tjeneste sier dem... For vi gjør så mye for dem. Vi stiller opp for hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...