Gå til innhold

noen gravide fra Drammen som kjeder seg her ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

har så lyst til og finne på noe....ta en kaffe eller noe..men kjenner ikke så mange her i byen ....

Noen som har lyst ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er litt treg jeg da.. men jeg er fra drammen .:-)

Skrevet

Er fra litt utenfor Drammen, men kjeder meg innimellom ja..

Se også på Buskerud treff sidene http://www.barnimagen.com/forum/messagelist/4826 hvor vi setter opp tider vi treffes og tar en kaffe og prater.

Jeg er mest på Eiker treffene som er på hotellet i Hokksund. Ta deg en titt og meld deg på om du har lyst =)

Skrevet

Er fra Drammen,-bor i Horten, men er i Drammen daglig fordi jeg jobber der.

Hadde vært hyggelig å bli kjent med flere gravide fra Drammen! :)

En kaffe-latte på en av de koselige kaffebarene i byen er ikke å forakte!

Har sett at der er treff i Hokksund, men det er et stykke unna, så det hadde vært hyggelig å treffes i Drammen by også.

Skrevet

Skal vi ta en liten bli kjent runde for drammensberter??

Jeg: Annette bor i Drammen (konnerud) med sambo i en liten koselig leilighet. Jeg er relativt ung (19). Jobber i MSD, et legemiddelfirma og er om dagen sykemeldt 80 % regner med å bli 100 % snart pga hjertebank og kynnere. Venter en liten nydelig gutt 5. august og vi gleder oss enormt, det er første for begge.

Skrevet

God ide! :)

Jeg bor i Horten, men er fra Drammen og jobber der.

Vi skal etterhvert flytte tilbake til Drammen.

Er 31 år, giftet meg i fjor sommer. Venter 1. barnet som blir en gutt :)

Termin er 03.09.07.

Skrevet

Bor på "Gursken" i Drammen. Venter nr 4 om blir ei jente. Gift og 38 år.

Kan ikke si at jeg har tid til å kjede meg å mye, men det hadde sikkert vært koselig med ett treff nå og da :-)

Skrevet

Jeg blir gjerne med... Hvis jeg får lov... Har ingen i magen akkurat nå, men håper jeg har det snart... Hvis ikke det er et minstekrav da... hihi...

Bor midt i byen nå men flytter til Solbergelva i august...

Er 24 år og ivrig prøver på første måneden! Er evig optimist og regner med spiren sitter på første forsøk... he he

Skrevet

for min del er det ikke et krav :-) vi har jo samme interesse og lurer på det samme.. så for meg er det bare koselig at du ogs vil :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...