Gjest Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 har så lyst til og finne på noe....ta en kaffe eller noe..men kjenner ikke så mange her i byen .... Noen som har lyst ???
♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡ Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Jeg er litt treg jeg da.. men jeg er fra drammen .:-)
Caelyn Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 Er fra litt utenfor Drammen, men kjeder meg innimellom ja.. Se også på Buskerud treff sidene http://www.barnimagen.com/forum/messagelist/4826 hvor vi setter opp tider vi treffes og tar en kaffe og prater. Jeg er mest på Eiker treffene som er på hotellet i Hokksund. Ta deg en titt og meld deg på om du har lyst =)
Zerotondo Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 Er fra Drammen,-bor i Horten, men er i Drammen daglig fordi jeg jobber der. Hadde vært hyggelig å bli kjent med flere gravide fra Drammen! En kaffe-latte på en av de koselige kaffebarene i byen er ikke å forakte! Har sett at der er treff i Hokksund, men det er et stykke unna, så det hadde vært hyggelig å treffes i Drammen by også.
♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡ Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 Skal vi ta en liten bli kjent runde for drammensberter?? Jeg: Annette bor i Drammen (konnerud) med sambo i en liten koselig leilighet. Jeg er relativt ung (19). Jobber i MSD, et legemiddelfirma og er om dagen sykemeldt 80 % regner med å bli 100 % snart pga hjertebank og kynnere. Venter en liten nydelig gutt 5. august og vi gleder oss enormt, det er første for begge.
Zerotondo Skrevet 17. juni 2007 #7 Skrevet 17. juni 2007 God ide! Jeg bor i Horten, men er fra Drammen og jobber der. Vi skal etterhvert flytte tilbake til Drammen. Er 31 år, giftet meg i fjor sommer. Venter 1. barnet som blir en gutt Termin er 03.09.07.
kaur *har født!* Skrevet 17. juni 2007 #8 Skrevet 17. juni 2007 Bor på "Gursken" i Drammen. Venter nr 4 om blir ei jente. Gift og 38 år. Kan ikke si at jeg har tid til å kjede meg å mye, men det hadde sikkert vært koselig med ett treff nå og da :-)
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #9 Skrevet 17. juni 2007 Jeg blir gjerne med... Hvis jeg får lov... Har ingen i magen akkurat nå, men håper jeg har det snart... Hvis ikke det er et minstekrav da... hihi... Bor midt i byen nå men flytter til Solbergelva i august... Er 24 år og ivrig prøver på første måneden! Er evig optimist og regner med spiren sitter på første forsøk... he he
♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡ Skrevet 17. juni 2007 #10 Skrevet 17. juni 2007 for min del er det ikke et krav :-) vi har jo samme interesse og lurer på det samme.. så for meg er det bare koselig at du ogs vil :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå