Gå til innhold

Feire eller ikke feire 30års dagen min......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde i utganspunktet tenkt å forsvinne på dagen og ikke feire at all. Muligens ha en kake til nermeste familie slik jeg pleier. Har aldri feiret meg selv siden 18års dagen, liker rett og slett ikke å være i fokus.

Men nå kom jeg til å tenke på at det hadde jo vært gøy å bedt 30-50 mann da på en aldri så liten fest da.

Har tilgang på partytelt, stor plass, bord og stoler ect.

Så kunne jeg hatt et stort famile grill party samme uka. Er 4 som fyller rundt tall. 10-20-30 og 60år i nermeste familie.

Var egnentlig en crazy tanke fram min side, vet ikke om jeg har "mot" til å gjennomføre det ;-) Synes det er teit å feire meg selv og be en masse folk, føler liksom at de må ha gave med seg og greier.

Hva synes dere? Eller er har dere andre ideer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hørtes jo kjempekos ut! Tenk å kunne samle så mange venner og virkelig kost seg en kveld! Jeg hadde gått for det hadde det vært meg! Jeg hadde blitt kjempeglad for en slik invitasjon!

Du kunne jo ha skrevet at det var en litt uformell feiring om du ønsker det. Folk kunne også blitt oppfordret til å ta med seg noe mat og drikke selv, så det ikke ble så dyrt! Hørtes jo kjempekos ut!

Blir 30 om et par år, har heller ikke hatt noen feiring på flere år! Hmmm... Kanskje jeg og kunne ha gjort noe sånt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...